عصر بازار

بانک مسکن از کارت هدیه مجازی رونمایی کرد

عصر اعتبار- مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه همراه بانک مسکن از خدمات صدور کارت هدیه مجازی این بانک بهره‌مند شوند.

بانک مسکن از کارت هدیه مجازی رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صدا و سیما,  با توجه به گسترش روزافزون انجام تراکنش‌ها به صورت آنلاین، موضوع صدور کارت هدیه مجازی در دستور کار بانک مسکن قرار گرفت و مشتریان گرامی می‌توانند با مزایای مختلف از بانک مسکن استفاده کنند.

    در همین راستا صدورت کارت هدیه مجازی در همراه‌ بانک و پیشخوان همراه‌ بانک به عنوان پرکاربردترین درگاه ارائه خدمات غیرحضوری با مزایای مختلف امکان پذیر است.

    امکان انتخاب طرح، نوشتار (فونت و رنگ) و تعیین میزان مبلغ، و همچنین امکان انجام تراکنش‌های غیرحضوری برای کارت هدیه صادر شده (با رمز دوم) از جمله مزایای استفاده از کارت هدیه مجازی بانک مسکن است.

    همچنین مشتریان گرامی می‌توانند با ارسال مشخصات کارت برای سایرین در بستر شبکه‌های اجتماعی و همچنین چاپ کارت با خصوصیات کارت صادر شده در شعب بانک از دیگر مزایای بانک مسکن بهره مند شوند.

    مشتریان محترم می‌توانند از طریق آدرس https://www.bank-maskan.ir/hamrah-bank-system به سامانه همراه بانک مسکن مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی