عصر بازار

پرداخت تسهیلات کارآفرینی الکترونیکی شد

عصر اعتبار- رضایی گفت: تا سقف یک میلیارد تومان که عمده طرح‌های کارآفرینی را شامل می‌شود بدون مراجعه افراد تسهیلات پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات کارآفرینی الکترونیکی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ نعمت‌الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدگفت: صندوق کارآفرینی امید دو ویژگی مهم دارد اول اینکه حوزه فعالیتش طرح‌های خرد، کوچک، متوسط و معیشت محور است و دوم جامعه هدف آن با محوریت روستا‌ها و مناطق محروم است.

    وی افزود: عمده کارگاه‌ها در کشور کارگاه‌های خرد، کوچک و متوسط هستند و از طرف دیگر جامعه روستایی در پهنه سرزمینی پراکنده شدند که برای ارائه خدمات به کارآفرینان و مردم باید به سمت تسهیل ارائه خدمات حرکت کنیم.

    رضایی اظهار کرد: تسهیل ارائه خدمات باید همراه با شفافیت و کمک کننده به اشتغال و تولید در سال جاری باشد.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: از سال گذشته الکترونیکی شدن کلیه فرآینده‌ها از جمله فرآیند‌های پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا و تسهیلات برای وام‌های ضروری در دستور کار قرار گرفت.

    وی افزود: به همه استان‌ها ابلاغ شد که 100 درصد تسهیلات ضروری صندوق کارآفرینی امید بر بستر اینترنت انجام خواهد شد و طرح‌های اشتغالزا هم تا نیمه اول خردادماه صرفا از طریق اینترنت صورت خواهد گرفت.

    رضایی در خصوص الکترونیکی شدن فرآیندها گفت:  الکترونیکی شدن فرآیندها ی صندوق کارآفرینی امید به این مفهوم است که هیچ فردی به صورت فیزیکی پذیرفته نخواهد شد و تمامی مراحل از جمله معرفی از دستگاه های اجرایی، احراز هویت، صلاحیت سنجی، افتتاح حساب، دریافت و پرداخت منابع، اخذ ضمانت و حتی امضاء افراد بر بستر اینترنت انجام خواهد شد.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: تا سقف یک میلیارد تومان که عمده طرح‌های صندوق کارآفرینی امید را شامل می‌شود بدون مراجعه افراد تسهیلات پرداخت می‌شود و دستگاه‌های اجرایی امکان رصد روند پرداخت را دارند تا در صورت وجود کندی در این مسیر بتوانند مشکل را برطرف کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی