عصر بازار

معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در آیین تکریم و معارفه معاونان توسعه و منابع بیمه مرکزی:

تحول گرایی در ساختار منابع انسانی از اولویت های وزارت اقتصاد است

عصر اعتبار- ایجاد تحول در نظام مدیریتی یک اصل انکارناپذیر است و همه ارکان اقتصادی کشور باید در راستای تغییر شرایط به نفع آحاد مختلف جامعه تلاش کنیم.

تحول گرایی در ساختار منابع انسانی از اولویت های وزارت اقتصاد است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر محمد جواد شریف زاده با اشاره به توصیه های موکد مقام معظم رهبری بر مقوله تحول گرایی، اظهار داشت: تحول گرایی در حوزه های گوناگون می تواند در تقویت ساختارها اثر محکمی برجا بگذارد و بنیان های اقتصادی را مستحکم تر کند.

    بر اساس این گزارش دکتر شریف زاده، تحول در ساختار منابع انسانی را با دو رویکرد جوانگرایی در مدیریت و بهره گیری از تجارب پیشکسوتان، ضروری دانست و افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم و با حضور جناب آقای بهزادپور نگاه تازه ای بر صنعت بیمه حاکم شده که ضمن جبران برخی عقب ماندگی ها، تحولات اساسی را به دنبال خواهد داشت.

    معاون امور بانکی و بیمه وزیر اقتصاد دو دستاورد کاهش تخلفات و تسهیل گری را از پیامدهای مثبت تحول دیجیتالی عنوان کرد و گفت: مقصد نهایی صنعت بیمه یعنی تامین رضایتمندی عمومی از مسیر روشن تحول دیجیتالی می گذرد.

    وی در همین راستا تصریح کرد: فرایند صدور تا پرداخت خسارت زیاندیدگان باید به صورت یکپارچه و در بستر فناوری اطلاعات صورت گیرد.

    شریف زاده در پایان با ابراز امیدواری از تحول جدی در معاونت مدیریت و منابع بیمه مرکزی بر موضوعاتی نظیر: نظارت مبتنی بر زیرساخت های الکترونیکی، تحول در قانون و اصلاح آیین نامه ها، سرمایه گذاری با بالاترین بازده و تعیین تکلیف بیمه های اتکایی تاکید کرد.

    شایان ذکر است در این نشست که رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد اقتصادی و بیمه ای حضور داشتند حکم معاونت توسعه و منابع به دکتر مجتبی حیدری اعطا شد.

    گفتنی است دکتر حیدری پیش از این سابقه مدیریت ارشد در شرکت های بیمه و عضویت در هیات مدیره آنان را در کارنامه خود دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی