عصر بازار

حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح های اقتصادی در شهرهای جدید

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه صندوق سال گذشته حدود ۴۰ هزار و ۸۰۰ طرح در روستاها و مناطق محروم را حمایت کرد گفت: از مشاغلی که در شهرهای جدید هستند حمایت می کنیم.

حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح های اقتصادی در شهرهای جدید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم؛ نعمت الله رضایی, مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید درباره تسهیلات دهی صندوق گفت:صندوق سال گذشته حدود 40 هزار و 800طرح در روستاها و مناطق محروم را حمایت کرد.

    وی با اشاره به اعطای تسهیلات به کارآفرینان در شهرهای جدید افزود:با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی از مشاغلی که در قالب این مراکز اشتغال و کاریابی هستند و قرار است در شهر‌های جدید فعالیت کنند حمایت می‌شود.

    رضایی با بیان اینکه ساخت  سالیانه یک میلیون واحد و ایجاد یک میلیون فرصت شغلی از موارد مورد بررسی دولت بوده است گفت: برخی از مردم در شهرهای جدید مستقر هستند که  خوشبختانه در شهر‌های جدید مراکزی تحت عنوان اشتغال و کاریابی در نظر گرفته شده است.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه  صندوق کارآفرینی امید با هماهنگی و همراهی وزارت راه و شهرسازی از مشاغلی که در قالب این مراکز هستند و قرار است در شهر‌های جدید فعالیت کنند حمایت می‌کند گفت:طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 80درصد و نیمه فعال را در دستور کار داریم. با  احیای این طرح‌ها 106 هزار فرصت شغلی مورد حمایت قرار گرفت، امسال نیز بیش از 70هزار طرح اشتغال را مورد حمایت قرار می دهیم و در بخش های مختلف 200هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

    رضایی با بیان اینکه  در نهضت احیای واحدهای اقتصادی، حمایت از 2هزار طرح در دستور کار است اظهار داشت: مشاغلی که در شهرهای  جدید هستند عمدتاً  مشاغل خرد، کوچک، متوسط هستند که با هماهنگی بیشتر مورد حمایت قرار می گیرد.

    رضایی با بیان اینکه  عمدتاً منابع صندوق قرض الحسنه هستند یا در قالب تفاهم نامه ها، تسهیلات ارزان قیمت به میزان 8، 10 و 12 درصد است که بسیار به فعالیت‌های نوپا و خرد کمک می‌کند گفت:پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با بهره کم و شرایط آسان تر، یکی از اقدامات اساسی ما برای توسعه اشتغالزایی،بویژه در مشاغل خرد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو