عصر بازار

از سوی قائم مقام بیمه مرکزی و با تاکید بر ارائه تسهیلات ویژه به زائران حسینی اعلام شد

تهیه الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث برای عبور خودروها از مرز کشور الزامی است

عصر اعتبار- زائران اربعین باید الحاقیه بیمه شخص ثالث خودرو را پیش از ورود به مرز‌ها دریافت کنند. بیمه نامه‌های شخص ثالت تنها در کشور ما دارای اعتبار است و کسانی که با خودروی شخصی خود قصد عبور از مرزها را دارند باید الحاقیه بیمه شخص ‌ثالث را تهیه کنند.

تهیه الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث برای عبور خودروها از مرز کشور الزامی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مجید مشعلچی در پاسخ یکی از رسانه های کشور با اعلام این مطلب افزود: طی نامه‌ای به وزارت خانه های "کشور" و "راه و شهرسازی" اعلام شد که اجازه عبور خودروهای فاقد الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث از مرزها صادر نشود.

    قائم مقام بیمه مرکزی در همین راستا اظهار داشت: بیمه نامه‌های شخص ثالت تنها در کشور ما ایران دارای اعتبار است زمانی که افراد قصد دارند با وسایل شخصی خود از مرزها عبور کنند باید الحاقیه بیمه شخص ثالث دریافت کنند.

    وی در ادامه افزود: زائران و موکب دارانی که تمایل دارند با خودرو شخصی خود از مرز عبور کنند حتما الحاقیه شخص ثالث را دریافت کنند.

    گفتنی است برای رفاه حال زائران اربعین، در کنار محاسبات فنی صورت گرفته و برابر قانون بیمه شخص ثالث قرار است 80 درصد تخفیف به الحاقیه بیمه تعلق گیرد.

    تصویر این نامه برای" وزارت امور اقتصادی و دارایی"، "سازمان حج و زیارت و رئیس کمیته ثبت نام اربعین" ، "معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستادمرکزی اربعین" و " مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی" نیز ارسال شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی