عصر بازار

ثبت نام جدید برای سهام عدالت فعلا منتفی است

عصر اعتبار- دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر این که در حال حاضر هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت انجام نمی شود، تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نبوده و لازم به پرداخت هیچ هزینه ای هم نیست.

ثبت نام جدید برای سهام عدالت فعلا منتفی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، مهدی حاجی وند گفت: به تازگی پیامی در فضای مجازی منتشر شده است، با این عنوان که "پرداخت سود دوره دوم سهام عدالت آغاز شد"، که این خبر از پایه و اساس کذب محض است.

    دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت افزود: متاسفانه این پیام توسط افراد سودجو ایجاد شده است و در آن اعلام شده که "بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در اخبارسراسری اعلام شد، آخرین مهلت تکمیل فرم واریز سود دوره دوم سهام عدالت اعلام بوده و تمدید نخواهد شد. تمامی افرادی که سهام عدالت نداشتن هم امکان ثبت نام دارند." و افراد با ورود به لینک اعلام شده باید اقدام به واریز وجه کنند که بدین گونه اطلاعات هویتی و حساب بانکی آنها هک می شود و مبالغ وجود در حساب بانکی آنها نیز برداشت می شود.

    حاجی‌وند با تاکید بر این که در حال حاضر هیچ گونه ثبت نام و واریز سود سهام عدالت در حال انجام نیست، و این پیام با هدف کلاهبرداری منتشر شده است، تصریح کرد: با وجود این که بارها اعلام کردیم که ثبت نامی در این زمینه وجود ندارد، با این حال متاسفانه برخی از شهروندان در قبال این گونه پیامها اغوا شده و متحمل ضرر و زیان های مالی می شوند.

    وی اعلام کرد: در حال حاضر نه تنها ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد، بلکه فعلا هیچ گونه پرداخت سود این سهام نیز در حال انجام نیست.

    دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به مراجعه حضوری به کافی نت ها و یا ورود به هیچ سایتی نیاز نبوده و لازم نیست سهامداران عدالت برای دریافت سود این سهام اقدام به پرداخت وجه کنند.

    وی گفت: در صورت هر گونه ثبت نام برای جاماندگان سهام عدالت و یا تقسیم سود سهام عدالت، اطلاع رسانی در این خصوص از طریق مبادی رسانی از جمله صدا و سیما و رسانه های رسمی انجام می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو