عصر بازار

برنامه‌ریزی بودجه‌ای برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور انجام شده است

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: برنامه‌ریزی بودجه‌ای در کشور به خوبی تدوین شده تا طرح‌های نیمه‌تمام را به انجام برسانیم.

برنامه‌ریزی بودجه‌ای برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور انجام شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدعلی زهره‌ای در حاشیه آیین اهدای 100 قطعه زمین ویژه طرح جوانی جمعیت، اظهار کرد: به دنبال سیاست‌های ابلاغی رئیس‌جمهور به وزارت راه و شهرسازی، وزیر برنامه‌ریزی لازم را در راستای این هدف تعریفی در شهرها و استان‌های مختلف با جدیت در حال انجام است.

    وی اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی دستور لازم را به استان‌ها ابلاغ کردند و اقدامات لازم در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت در حال انجام و پیگیری است.

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: در لرستان آخرین اقدامات انجام شده توسط مدیریکل راه و شهرسازی استان به ما ارائه شد و تاکید شد که اقدامات لازم  در همه شهرستان با جدیت صورت گیرد و هدفگذاری مورد نظر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محقق شود.

    زهره‌ای بیان کرد: برخی از استان‌ها با توجه به شرایط تامین زمین  خیلی خوب توانستند این طرح را پیاده‌سازی کنند و شهر به شهر عملیات واگذاری در حال انجام است و در لرستان نیز به بهترین شکل اقدام انجام خواهد شد.

    وی گفت: برنامه‌ریزی بودجه‌ای در کشور به خوبی تدوین شده تا طرح‌های نیمه‌تمام را به انجام برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی