عصر بازار

ساز وکار مجلس برای کوچک سازی و افزایش اثربخشی نظام آموزشی و پژوهشی بخش کشاورزی

عصر اعتبار- نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی را مکلف به بازنگری در ساختار سازمانی، وظایف و اختیارات سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) و مؤسسات تحقیقاتی و پژوهشی وزارت جهاد کشاورزی کردند.

ساز وکار مجلس برای کوچک سازی و افزایش اثربخشی نظام آموزشی و پژوهشی بخش کشاورزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( شنبه) مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه را بررسی کرده و بند ث ماده 33 لایحه برنامه را به تصویب رساندند.

    بر اساس بند ث ماده 33 لایحه برنامه، برای کوچک سازی و افزایش اثربخشی نظام آموزش، پژوهش و فناوری بخش کشاورزی و بازتعریف نقش دولت و افزایش نقش بخش غیردولتی، ساختار سازمانی، وظایف و اختیارات سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج
    کشاورزی (تات) و مؤسسات تحقیقاتی و پژوهشی وزارت جهاد کشاورزی را برای ایفای کارکردهای مدیریت خلاق، توسعه و انتشار فناوری و نوآوری، بازطراحی و تا پایان سال اول برنامه به تصویب شورای عالی اداری برساند.

    همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند ت ماده 33 لایحه را که به پیش بینی ساز وکارهایی برای تولید محصولات اساسی کشاورزی باز می گشت به منظور بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی