عصر بازار

رئیس کل بیمه در آیین رونمایی از برند جدید بیمه میهن:

آیین نامه بیمه اربعین با بهره گیری از تجربیات بیمه میهن تدوین می شود

عصر اعتبار- بیمه میهن با گذار از مرحله زیان و با رویکرد تحول دیجیتال و نوآوری از نشان تجاری جدید خود با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی رونمایی کرد.

آیین نامه بیمه اربعین با بهره گیری از تجربیات بیمه میهن تدوین می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت چشم گیر بیمه میهن در پشت سر گذاشتن دوره زیان و توانگری مالی سطح چهار  در مدت زمان کوتاه گفت: بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر از رشد و شکوفایی شرکت های بیمه استقبال می‌کند و در تلاش است با ایجاد فضای تعاملی، شرایط را برای ارتقا شرکت های بیمه فراهم آورد.

    رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه رمز موفقیت بیمه میهن را در اجرای حاکمیت شرکتی و ثبات مدیریتی، یکپارچگی و انسجام هیات مدیره، وجود هیات عامل و مدیران میانی کارآمد و متخصص و بهره گیری از نرم افزارهای نوین فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فضای کسب و کار و نظارت دانست.

    وی همچنین با اشاره به عملکرد مثبت بیمه میهن در بیمه اربعین گفت: این شرکت باید ضمن مستندسازی تجربیات خود در تدوین آیین نامه بیمه اربعین بیمه مرکزی را همراهی کند.

    استادهاشمی همچنین از نظارت به موقع و رویکرد حمایتی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی در بهبود وضعیت این شرکت قدردانی کرد و گفت: نهاد ناظر در قبال شرکت های بیمه زیر مجموعه خود مسئول است و در کنار نقش نظارتی خود با همدلی و همراهی مسیر موفقیت آنها را هموار می نماید.

    وی در پایان با اشاره به روند صعودی تولید حق بیمه و پرداخت خسارت این شرکت گفت: سهامداران نیز نسبت به حفظ شرایط موجود شرکت کوشا باشند چرا که فرصت آزمون و خطا برای این شرکت به پایان رسیده و ییمه میهن باید به صعود فکر کند و در این مسیر  سهامداران از انتخاب های اشتباه پرهیز کنند.

    شایان ذکر است در این مراسم محمودی آذر رئیس هیات مدیره بیمه میهن نیز از حمایت های بیمه مرکزی برای بازگشت این شرکت به مسیر پویایی قدردانی کرد.

    همچنین سید هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن نیز به ارائه گزارشی از روند فعالیت بیمه میهن از آغاز تا کنون و عملکرد این شرکت در بیمه اربعین پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو