عصر بازار

پرداخت چهارمین مرحله تسهیلات بازنشستگان تأمین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واریز مرحله چهارم تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

پرداخت چهارمین مرحله تسهیلات بازنشستگان تأمین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: چهارمین مرحله تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران  سازمان تامین اجتماعی واریز شد.

    موسوی گفت: یکی از خدماتی که سازمان تأمین اجتماعی در کنار پرداخت بموقع مستمری ماهانه به بازنشستگان ارائه می‌دهد، تسهیلاتی است که برای رفع مشکلات در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد و در سال جاری، رقم این تسهیلات قرض‌الحسنه به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این مرحله خبر داد و افزود: با احتساب این پرداختی‌ها، از ابتدای امسال جمعاً 157 هزار فقره وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی سراسر کشور پرداخت شده است.

    موسوی گفت: در مرحله چهارم پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، 40 هزار فقره وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد. در این مرحله ثبت‌نام این افراد که مشکل بانکی نظیر معوقه یا مسدودی حساب نداشته و واجد شرایط بوده‌اند، توسط کانون‌های بازنشستگی در سامانه ثبت نهایی شده بود. این تسهیلات به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شده و پیامک آن هم برای بازنشستگان ارسال شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی