عصر بازار

پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک ملی ایران از مرز ۲۱۸ هزار میلیارد ریال عبور کرد

عصر اعتبار- بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در نظام بانکی سهم چشمگیر و قابل توجهی دارد بر این اساس این بانک طی هشت ماه نخست امسال ۲۱۸ هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است .

پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک ملی ایران از مرز ۲۱۸ هزار میلیارد ریال عبور کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور با رویکرد تسریع و تسهیل در امر مقدس ازدواج جوانان بی وقفه پرداخت می شود.

    این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت توانسته گام های موثری در تسهیل ازدواج جوانان بردارد و در این راستا از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، بیش از 107 هزار و 18 نفر را به خانه بخت فرستاد که این رقم نشان می دهد بانک ملی ایران بسیار بیشتر از درصد سهمیه هشت ماه جاری وام قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده است .

    بر این اساس، شعب بانک ملی ایران با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی به طور متوسط طی این مدت روزانه به910 متقاضی (455 زوج) وام ازدواج پرداخت کرده است.

    گفتنی است، با پرداخت‌های انجام شده، اکنون 42 هزار متقاضی در صف دریافت این وام قرار دارند. این در حالی است که پیش از این بیش از 150 هزار متقاضی وام ازدواج در صف دریافت وام از بانک ملی ایران بودند که این اقدام نشان از گام بلند بانک ملی ایران در مسیر ایفای مسئولیت های اجتماعی است .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی