عصر بازار

واریز سود سهام عدالت آغاز شد

عصر اعتبار- واریز مرحله اول سود سهام عدالت از بامداد امروز پنج شنبه ۲۳ آذر آغاز شد.

واریز سود سهام عدالت آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، واریز مرحله اول سود سهام عدالت از ساعت اولیه بامداد امروز پنج شنبه 23 آذر به حساب 45 میلیون سهامدار آغاز شد.

    در این مرحله دارندگان سبد سهام عدالت 492 هزار تومانی مبلغ 681 هزار تومان، 532 هزار تومانی مبلغ 736 هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و 385 هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

    محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه دیروز در این باره گفته بود: هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم مشمولان سهام عدالت سود در این مرحله واریز خواهد شد.

    به گفته وی بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان Sejam.ir در فرایند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

    باغستانی با بیان اینکه بیش از سه میلیون و 700 هزار سهامدار عدالت از سال 1384 فوت کرده‌اند، گفت: وراث این گروه از سهامداران که در طول هفته‌های گذشته به شعب شرکت‌های کارگزاری و یا بانک‌های منتخب مراجعه و اطلاعات خود را در سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث (میراث) ثبت کرده اند، در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان خود را دریافت خواهند کرد.

    مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اضافه کرد: در صورتی که وراث متوفیان سهام عدالت تا اسفندماه امسال مدارک خود را در سامانه میراث ثبت کنند، می‌توانند سود سنوات سال‌های قبل را دریافت کنند.

    سه شرکت سود سهام عدالت را واریز نکردند

    وی با قدردانی از شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را در موعد مقرر پرداخت کردند، گفت: سه شرکت گروه مپنا، فجر انرژی خلیج فارس و گروه سرمایه گذاری صنعتی ایران سود مشمولان سهام عدالت را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکردند که امیدواریم این سه شرکت نیز تا اواسط اسفندماه امسال سود این گروه از سهامداران را پرداخت کنند تا بتوانیم کل سود سهامداران عدالت را تا پایان سال به حساب آنها واریز کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو