عصر بازار

مدیرعامل اسنپ: هیچ اطلاعات بانکی لو نرفت

عصر اعتبار- مدیرعامل گروه اسنپ با تاکید بر اینکه اطلاعات بانکی مشتریان در امنیت کامل قرار دارد، گفت: در تلاش برای رفع مشکل پیش آمده هستیم.

مدیرعامل اسنپ: هیچ اطلاعات بانکی لو نرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمد خلج، مدیرعامل گروه اسنپ اظهار داشت: در حال تلاش برای رفع مشکل پیش آمده هستیم و با صدور اطلاعیه ای توسط اسنپ فود در این ارتباط، تمرکز خود را برای رفع این مشکل گذاشته‌ایم.

    وی افزود:بعد از انجام بررسی های بیشتر می توانیم اطلاعات دقیق تری درباره هنک انجام شده منتشر کنیم.

    مدیرعامل گروه اسنپ درباره اینکه آیا هکرها داخلی یا خارجی بودند گفت: هنوز به طور دقیق نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد و این موضوع در دست بررسی است.

    وی درباره اینکه در چه سطحی اطلاعات کاربران هک شده است تصریح کرد: کلیه اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود.

    خلج اظهار داشت: به زودی و بعد از اطلاعات تکمیلی جزئیات دقیق‌تری از حادثه روی داده اطلاع رسانی خواهد شد.

    بیانیه بیانیه اسنپ‌فود به شرح زیر است:

    «پیرو هک و اقدام به فروش مستقیم بخشی از اطلاعات کاربران اسنپ‌فود به اطلاع می‌رسانیم که شرکت اسنپ‌فود در قدم اول در همکاری با پلیس فتا در حال شناسایی و رفع منبع آلودگی ناشی از اقدام این گروه هکری است.

    شرکت اسنپ‌فود مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرد و حتما بررسی دقیقی در مورد دلایل وقوع آن انجام خواهد داد.

    گفتنی است این گروه هکری پیش از مذاکره با اسنپ‌فود اقدام به فروش اطلاعات کرده است و شرکت اسنپ‌فود حداکثر تلاش خود را برای جلوگیری از انتشار داده‌های کاربران، از طریق مذاکره با این گروه هکری، خواهد کرد.

    لازم به ذکر است که کلیه اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو