عصر بازار

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت و معلمان

عصر اعتبار- وزیر صمت از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و استادان دانشگاه‌ها برای خرید مایحتاج زندگی خبر داد.

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت و معلمان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح «عید تا عید» که اصناف شرکت کننده اصلی آن هستند با توجه به میزان اعتبارسنجی که موسسه مورد نظر اعلام می‌کند تا سقف 20 میلیون تومان اعتبار خرید کالا به کارمندان تخصیص داده می‌شود.

    او گفت: هم اکنون 20 هزار صنف برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند که به مرور به این تعداد افزوده خواهد شد.

    وزیر صمت افزود: سایر مردم هم می‌توانند از طریق بانک‌هایی که در آن حساب دارند با توجه به گردش حساب خود اعتبار دریافت کرده و اقدام به تهیه کالا‌های مورد نیاز خود کنند.

    علی آبادی گفت: فعلا کالای لوازم خانگی، پوشاک اعم از کیف و کفش و مواد خوراکی در این طرح عرضه می‌شود و در ادامه به این اقلام افزوده خواهد شد.

    وزیر صمت با بیان اینکه عموم مردم جامعه می‌توانند با ورود به سامانه این جشنواره به نشانی eidtaeid.ir ثبت‌نام و از مزایای این طرح استفاده کنند افزود: امید است که این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌ها در کشور باشد.

    گفتنی است این طرح با حضور بیش از 250 نمایشگاه عرضه ویژه کالا و بیش از 20 هزار واحد صنفی از 12 بهمن لغایت عید فطر درسراسر کشور اجرا خواهد شد.

    عرضه کالای با کیفیت و ارزان، امکان خرید اعتباری کالا از واحد‌های صنفی ونمایشگاه از مهمترین ویژگی‌های طرح عید تا عید است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی