عصر بازار

آغاز دومین حراج سکه از امروز+شرایط

عصر اعتبار- دومین حراج ربع سکه بهار آزادی ضرب ۸۶ از ساعت ۱۲ امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز می شود.

آغاز دومین حراج سکه از امروز+شرایط
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، دومین جلسه حراج سکه طلا  امروز چهارشنبه مورخ 16 اسفند ماه 1402، برگزار خواهد شد.

    این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع دومین حراج، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است؛ هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر 5 قطعه  است.

    شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 16 همان روز است و ساعت 16 نیز نتایج حراج اعلام می شود. 

    نتیجه حراج سکه از طریق پیامک به برندگان اطلاع رسانی شده و ضمنا از طریق حساب کاربری متقاضیان در سامانه معاملات سکه طلا قابل دسترس است.

    سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران، قیمت پایه‏ از‏ پیش‏ تعیین‏ شده ندارد و قیمت پیشنهادی ثبت‏ شده توسط متقاضی در سامانه، مبنای تخصیص است. مرکز مبادله قبلا تأکید کرده بود که ثبت قیمت پایین نامتعارف باعث برنده نشدن متقاضی می شود.

    متقاضیانی که مایل به شرکت در دومین حراج سکه طلا هستند و تاکنون ثبت نام و احراز هویت خود را انجام نداده اند، فرصت دارند تا ساعت 11 و 30 دقیقه امروز چهارشنبه 16 اسفند ماه، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کرده و ثبت سفارش داشته باشند.

    گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

    به گزارش تسنیم، در اولین جلسه حراج ربع سکه که روز یکشنبه برگزار شده بود به دلیل حجم بالای متقاضیان سایت حراج سکه با اختلال همراه شده بود ولی با این حال طبق اعلام مرکز مبادله، از تعداد 12 هزار و 877 قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در سامانه، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، یکهزار و 118 قطعه سکه با میانگین قیمت 11 میلیون و 548 هزار  تومان به برندگان تخصیص داده شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو