عصر بازار

حجاج ایرانی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

عصر اعتبار- طبق اعلام بیمه مرکزی، امسال ۸۷ هزار حاجی ایرانی با برخورداری از بیمه درمان، عمر، حادثه و مسئولیت بار عازم حج می شوند.

حجاج ایرانی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از فارس، حجاج ایرانی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.
    امسال 87 هزار حاجی ایرانی با برخورداری از بیمه درمان، عمر، حادثه و مسئولیت بار بیمه میهن، بامداد از 24 اردیبهشت‌ماه تا 18 خرداد عازم حج می شوند.
    بیمه میهن که پس از طی فرایندهای قانونی به عنوان بیمه‌گر حجاج بیت الله الحرام در حج تمتع سال 1403 انتخاب شده است، در این سفر زیارتی، 87 هزار حاجی ایرانی را با پوشش‌های بیمه‌ای همراهی خواهد کرد.
    این گزارش می‌افزاید، پوشش بیمه گروهی درمان، عمر، حادثه و مسئولیت بار حجاج ایرانی در حج تمتع سال 1403 ، بر اساس قانون بیمه مصوب سال 1316 و شرایط عمومی بیمه‌نامه‌های درمان، عمر، حادثه و مسئولیت بار و آئین‌نامه‌های شورای عالی بیمه و شرایط اختصاصی مورد نظر بیمه‌گذار انجام شده است.
    بر اساس این بیمه نامه، تمامی حجاح  ایرانی و عوامل اجرایی و ستادی بدون در نظر گرفتن سقف سنی در طول مدت این فضیلت الهی در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه منجر به فوت یا نقص عضو و از کار افتادگی دائم، یا بروز خسارت به بار تحت پوشش بیمه خواهند بود و هزینه درمان یا غرامت تعیین شده از طرف بیمه‌ میهن به فرد یا بازماندگان پرداخت خواهد شد.
    عملیات اعزام حجاج ایرانی، تا 18 خرداد ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی