عصر بازار

ساعت کاری جدید بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی

عصر اعتبار- زمان پذیرش مشتریان و مراجعان شعب بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد.

ساعت کاری جدید بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، طبق اعلام کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی ، زمان پذیرش مشتریان شعب بانک های عضو این کانون از تاریخ 1403/03/16 از ساعت 6:30 صبح آغاز و پایان آن در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:00 و روز های پنجشنبه ساعت 12:00 ظهر خواهد بود.

    همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است که به لحاظ توجه بیشتر به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص صرفه جویی کارآمد در مصرف انرژی ، ضروری است واحد های در اختیار از ساعت 12:00 دستگاه های برودتی خود را خاموش نموده و با کاهش میزان روشنایی تا پایان ساعت اداری ، نسبت به صرفه جویی در مصرف برق ساختمان ها اقدام نمایند.

    به گزارش تسنیم، شورای هماهنگی بانکها هم دیروز اعلام کرده بود: ساعت کاری واحدهای صف و ستاد بانک ها به استناد تصویب نامه هیأت وزیران و با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده، از روز چهارشنبه مورخ 1403/03/16 تا اطلاع ثانوی از ساعت 6 الی 13 می باشد.

    بانک ها ضمن برنامه ریزی مناسب برای تداوم خدمت رسانی و حفظ رضایتمندی مشتریان، پایان ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان را حداکثر تا ساعت 13 قرار داده و مابقی ساعات کار موظفی را از طریق دورکاری با تمهیدات لازم جبران کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی