عصر بازار

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به بهانه سالروز تاسیس بیمه مرکزی

دهه سرنوشت ساز اقتصاد و ماموریت حساس صنعت بیمه

عصر اعتبار- صنعت بیمه کشور به عنوان یک صنعت تمام وقت، مردمی و چند وجهی در دهه اخیر، فرازها و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته و امروز با تکیه بر سرمایه های انسانی و گنجینه اعتماد عمومی، دوران درخشانی را در پیش روی خود می بیند.

دهه سرنوشت ساز اقتصاد و ماموریت حساس صنعت بیمه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بیمه مرکزی ، صنعتی تمام وقت که شب و روز نمی شناسد و ذخایر مالی را به گونه ای طراحی کرده که راه را بر دغدغه جامعه تولید و خدمات کشور، بسته تا با فراغ بال به سمت اهداف عالی خود حرکت کرده و پیام روشن سلسله جنبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محقق سازند.
    شعاری هوشمندانه و راهگشا که به لطف پروردگار و همت عالی خادمان راستین ملت، مرزهای شعار را درنوردیده و شکوه «جهش تولید» با عظمت «مشارکت مردم» را رقم زده است.
    بیمه مرکزی که اکنون در آستانه پنجاه و سه سالگی خود قرار دارد بر عهدی که با بیمه گران و بیمه گذاران، بسته همچنان وفادار و استوار مانده و صیانت از حقوق آنان را ماموریت اصلی خود می داند.
    تلاش برای افزایش ضریب نفوذ بیمه، زمینه سازی برای رقابت جوانمردانه، برقراری انضباط مالی در عملیات بیمه ای، اصلاح آیین نامه ها با هدف کارآمدی بیشتر، ارتقای سطح فرهنگ بیمه و تعامل با نهادهای مرتبط از جمله ماموریت هایی است که فرزندان ملت بزرگ ایران در نهادناظر صنعت بیمه با ایمان قوی و باورهای عمیق خود دنبال می کنند.
    رضایت حداکثری مردم از فرایند بیمه گری از مرحله تهیه بیمه نامه تا پرداخت خسارت از نمادهای اساسی دولت مردمی به شمار می آید و امروز بیمه مرکزی به خود می بالد که بیرق افتخار این دستاورد بزرگ را بر بام اقتصاد کشور به اهتزاز درآورده است.
    بر خود فرض می دانم در سالروز تاسیس بیمه مرکزی از همکاران پرتلاش و خانواده چند صد نفری نهادناظر صنعت بیمه در بخش های مختلف خدماتی، حمایتی، هدایتی، نظارتی، سرمایه گذاری، فرهنگسازی و نظایر آن قدردانی کرده و توفیق تمامی عزیزان را در رده های مختلف سازمانی از درگاه پروردگار یگانه مسالت نمایم.

    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۷ ماه پیش
        آرشیو