عصر بازار

همه زائران حج عمره در ترمینال «سلام» ارز دریافت کردند

عصر اعتبار- مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام‌کرد: همه زائران حج عمره در فرودگاه سلام، ارز مسافرتی خود را دریافت کرده و با پروازشان عازم سرزمین وحی شدند.

همه زائران حج عمره در ترمینال «سلام» ارز دریافت کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مصطفی قمری وفا امروز (سه شنبه) در واکنش به مشکل پیش آمده در صبح امروز برای زائران در زمان دریافت ارز مسافرتی در ترمینال سلام، با بیان این مطلب در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) افزود: پرداخت ارز مسافرتی به زائران حج عمره در ترمینال سلام انجام شد.

    وی گفت: به دنبال تاخیر بوجود آمده در پرداخت ارز مسافرتی به زائران حج عمره در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره)، دقایقی پیش با رئیس شعبه بانک ملی مستقر در فرودگاه امام صحبت کردم و او ضمن عذرخواهی از تاخیر بوجود آمده امروز و پس از اتمام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های انتظامی گفت که تمامی زائران حج عمره در فرودگاه سلام، ارز مسافرتی خود را دریافت کرده و با پروازشان عازم سرزمین وحی شدند.

    «دیروز بانک مرکزی بخشنامه نحوه تأمین و پرداخت ارز مسافرتی به زائران عمره مفرده را ابلاغ کرد.»

    پیشتر نیز «اهورا محمدی»‌ مدیر دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به ایرنا گفته بود که زائران سرزمین وحی تا اطلاع ثانوی و برطرف شدن مشکل قطع سیستم پرداخت ارز در ترمینال سلام، می‌توانند ارز مسافرتی خود را به صورت دستی از بانک ملی مستقر در ترمینال دریافت کنند.

    وی در خصوص اختلال در سیستم پرداخت ارز ترمینال فرودگاه سلام، هم توضیح داد: در چند روز گذشته از حدود ساعت چهار تا هفت صبح شاهد قطع سیستم پرداخت ارز در ترمینال سلام هستیم که این مشکل مرتبط با شهر فرودگاهی نیست.

    وی بیان‌داشت: به همین دلیل استعلاماتی از مجموعه های بانک ملی، فراجا و بانک مرکزی گرفته شده است و امروز به همین منظور جلسه ای در بانک مرکزی برگزار خواهد شد.

    محمدی خاطرنشان‌کرد: تاکنون زمان پروازهای زائران به عربستان به گونه‌ای بوده که اکثر مسافران توانسته‌اند ارز مسافرتی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

    وی اضافه‌کرد: با این حال مطابق هماهنگی انجام شده، زائرانی که با مشکل مواجه شده‌اند، می‌توانند ارز خود را به صورت دستی از بانک ملی مستقر در ترمینال سلام دریافت کنند.

    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۱۰ ماه پیش
        آرشیو