عصر بازار

مدیرعامل بیمه آسیا:

صیانت از حقوق سهامداران یک اولویت انکارناپذیر است

اعتبار- صیانت از حقوق سهامداران در شرکت های خصوصی شده، یک اولویت انکارناپذیر برای تأمین اهداف کشور در سیاست های خصوصی سازی است.

صیانت از حقوق سهامداران یک اولویت انکارناپذیر است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۲:۴۸:۵۹
    \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، مدیرعامل بیمه آسیا در پی برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی گفت: سهام داران عنصر اصلی و حیاتی شرکت های بیمه خصوصی هستند که در صورت عملکرد شفاف و ارائه اطلاعات صحیح می توان شاهد تداوم وفاداری آنان به شرکت های بیمه بود.

    \r\n

    سیدمحمد علیپور با ارزیابی مثبت از برگزاری نمایشگاه های تخصصی، بیان داشت: نمایشگاه های تخصصی بورس، فرصتی گرانقدر در اختیار فعالان بازار سرمایه قرار می دهند تا بتوانند در یک محیط تخصصی از فعالیت های بازار، تجربیات موجود و تحولات آتی آن شناخت لازم را پیدا کنند.

    \r\n

    وی با تأکید بر تعامل سهامداران با شرکت های بیمه، اظهار داشت: عرضه سهام شرکت بیمه آسیا و سایر شرکت های بیمه در بورس، حرکتی رو به جلو در صنعت بیمه و بازار سرمایه کشور بود که توانست افقی روشن از حضور مؤثر و موفق شرکت های بیمه در بازار سهام را محقق سازد.

    \r\n

    مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به تعدیل مثبت سود بیمه آسیا، گفت: حرکت آرام، مطمئن و منطقی سهام بیمه آسیا در بورس نتیجه تعامل، تدبیر، برنامه ریزی و تلاش مسوولان، کارکنان و سهام داران بیمه آسیا بوده که در یک فرآیند اصولی و علمی توانسته است به نتایج پیش بینی شده دست یابد.

    \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n
    پورسعید خلیلی