عصر بازار

برندگان قرعه کشی کارتخوان های بانک ملت مشخص شدند

اعتبار برندگان جشنواره کارتخوان های فروشگاهی و پایانه های پرداخت الکترونیک منصوب در جایگاه های عرضه سوخت ویژه آبان ماه مشخص شدند.

برندگان قرعه کشی کارتخوان های بانک ملت مشخص شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۴:۰۸:۰۳

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در مراسمی که با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی و نماینده دادستانی برگزار شد، اسامی برندگان سه کارت هدیه 300 میلیون ریالی، 20 کارت هدیه 100 میلیون ریالی، 210 کارت هدیه 10 میلیون ریالی و 400 کارت هدیه پنج میلیون ریالی از طریق سیستم گوی و گردونه و رایانه استخراج شد.

    \r\n

    بر اساس این گزارش، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک ملت که در آبان ماه حداقل 300 هزار ریال تراکنش از طریق این دستگاه ها داشتند در قرعه کشی شرکت داده شدند.

    \r\n

    در عین حال با برگزاری قرعه کشی جشنواره پرداخت الکترونیک سوخت بانک ملت میان دارندگان کارت های سوختی که حداقل 250 هزار ریال وجه سوخت مصرفی خود را به صورت الکترونیک پرداخته بودند، برندگان آبان ماه این جشنواره هم تعیین شدند.

    \r\n

    در قرعه کشی یادشده، بهای خرید یک سال بنزین ماهیانه 60 لیتر برای 100 نفر، بهای خرید شش ماه بنزین ماهیانه 60 لیتر به 300 نفر و بهای خرید سه ماه بنزین ماهیانه 60 لیتر به 700 نفر با قیمت هر لیتر بنزین 400 تومان، جوایزی بود که در این دوره به برندگان جشنواره پرداخت الکترونیک بهای سوخت اختصاص یافت.

    \r\n

    بر این اساس، جوایز مذکور به صورت حواله الکترونیک به کارت هوشمند سوخت منتقل خواهد شد و صرفا با مراجعه برندگان به کارتخوان های ویژه سوخت منصوب در شعب، وارد کردن کارت سوخت و انتخاب گزینه شارژ حواله، از منوی کیف پول، مبلغ جایزه روی کیف پول کارت سوخت منتقل خواهد شد.

    \r\n

    در عین حال، اسامی برندگان دو قرعه کشی یادشده از طریق سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.irبرای عموم قابل دسترسی است.

    \r\n

    \r\n

    \r\n

    \r\n
    پورسعید خلیلی