عصر بازار

مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد:

تمدید فرصت متقاضیان برای شرکت در افزایش سرمایه تا ۱۷ بهمن

اعتبار- مدیرعامل بانک شهر از تمدید مهلت به منظور افزایش سرمایه سهامداران و سایر متقاضیان بانک شهر تا ۱۷ بهمن ماه خبر داد.

تمدید فرصت متقاضیان برای شرکت در افزایش سرمایه تا ۱۷ بهمن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۵:۴۴
    \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

    به گزارش پایگاه خبری اعتباربه نقل از ایسنا، احمد درخشنده با اعلام این که فرصت متقاضیان برای شرکت در افزایش سرمایه بانک شهر تا 17 بهمن ماه تمدید شده است، تصریح کرد: با توجه به درخواست متقاضیان برای اقدام به افزایش سرمایه سهامداران بانک شهر، درخواست تمدید مهلت افزایش سرمایه در هیات مدیره این بانک به تصویب رسید، چرا که بسیاری از سهامداران قبلی فرصت لازم را برای افزایش سرمایه نداشتند.

    \r\n

    وی یادآور شد: هم اکنون نمی‌توان در مورد میزان استقبال نهایی سرمایه‌گذاران برای افزایش سرمایه بانک شهر رقمی را اعلام کرد.

    \r\n

    مدیرعامل بانک شهر همچنین از ادامه مذاکرات برای صدور «بن کارت ویژه‌ شهروند» با همکاری بانک شهر و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: این بن کارت زمینه استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه تا یک میلیون تومان را فراهم می‌کند، اما در مورد سایر جزییات این کارت از جمله تخفیف‌های قابل توجه باید مذاکرات بیشتری صورت گیرد.

    \r\n

    وی عنوان کرد: در مورد رقم این کارت به توافق رسیده‌ایم، اما در مورد سایر بخش‌های آن هنوز در حال مذاکره هستیم و امیدواریم تا پایان دی ماه به نتیجه برسیم.

    \r\n

    درخشنده تصریح کرد: صدور این بن کارت از جمله خدمات ویژه‌ بانک شهر برای مشتریان این بانک خواهد بود.

    \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n
    پورسعید خلیلی