عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

بیش از ۷۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم

اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت : این بانک از ابتدای تاسیس تاکنون افزون بر هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات اعتباری به متقاضیان و تعاونگران فعال در بخش های مختلف اقتصادی پرداخت کرد.

بیش از ۷۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۵:۵۵:۰۷
    \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، ماشاء الله عظیمی در همایش سراسری مدیران این بانک اظهار داشت : این تسهیلات در راستای افزایش توان بخش تعاون و تشکل های مردم محور تعاونی ها در اختیار متقاضیان قرار گرفت .

    \r\n

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تشریح ارتباط برنامه های الکترونیک بانک با نیازهای روزمشتریان گفت : با توجه به اهمیت روزافزون برنامه های آموزشی و ارتقاء سطح علمی و عملیاتی و مهارت کارکنان ، برنامه های گسترده ای با بهره مندی از ابزارها و امکانات نوین آموزشی پیش بینی گردیده است .

    \r\n

    وی افزود : با در نظر گرفتن نقش سرعت در بروز رسانی اطلاعات همکاران جهت ارتقاء ارائه خدمات به تعاونگران و مشتریان ، این بانک علاوه بر آموزش های حضوری برنامه های مدونی در خصوص اجرای آموزش های تخصصی بصورت آنلاین و آفلاین برای تمامی پرسنل شعب سراسر کشور در نظر گرفته است.

    \r\n

    عظیمی با اشاره به نقش بانکداری الکترونیک در ارائه خدمات نوین به مردم گفت : بانکداری الکترونیک یکی از ابزارهای تجارت الکترونیک است که این بانک با بهره گیری از ابزارهای جدید بانکداری الکترونیک سرعت ارائه خدمات به مشتریان را روزافزون خواهد نمود.

    \r\n

    وی در ادامه افزود : استفاده از تکنولوژی های جدید در عرصه خدمات رسانی ، حضور نیروی انسانی را به حداقل رسانده و فرایند ارائه خدمت به بخش تعاون را متفاوت خواهد کرد.

    \r\n

    وی اظهار داشت : نهادینه شدن استفاده از بانکداری الکترونیک علاوه بر تسریع در ارائه خدمات از نظر اقتصادی صرفه جویی های بسیاری را در بر خواهد داشت .

    \r\n

    وی هچنین گفت : در راستای بازاریابی و توسعه بازارهای هدف و شناسایی مشتریان جدید در بخش اقتصاد تعاون و نیز امکان ارائه خدمات مناسب به تعاونگران تاکنون اقدامات گسترده ای اعم از انعقاد تفاهم نامه ها با تعاونی ها و اتحادیه ها در سراسر کشور ، بستر سازی جهت ارائه خدمات نوین و گسترش حوزه خدمات به فعالان بخش تعاون و عموم مردم به انجام رسانده است.

    \r\n
    \r\n\r\n\r\n\r\n
    پورسعید خلیلی