عصر بازار

رئیس هیئت مدیره صندوق تأمین اجتماعی:

کارت هوشمند درمان از اولویت‌های ما است

اعتبار- رئیس هیات مدیره صندوق تأمین اجتماعی با بیان اینکه کارت هوشمند درمان در حال بررسی است، گفت: کارت هوشمند درمان از اولویت‌های صندوق تأمین اجتماعی است.

کارت هوشمند درمان از اولویت‌های ما است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۶:۰۷
    \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار به نقل از فارس، بهروز براتی در خصوص ارائه کارت هوشمند درمان به بیمه شدگان صندوق تأمین اجتماعی اظهار داشت: مطالعه مقدماتی در مورد کارت هوشمند درمان در استان مرکزی انجام شده و اکنون در حال بررسی نتایج آن هستیم.

    \r\n

    وی در ادامه بیان کرد: برای اینکه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موازی کاری نشود، کارت بیمه سلامت باید با هماهنگی این وزارتخانه به بهره‌برداری برسد.

    \r\n

    رئیس هیات مدیره صندوق تأمین اجتماعی به پیشنهادات متفاوتی که در مورد ارائه کارت هوشمند درمان مطرح می‌شود، اشاره کرد و گفت: یکی از پیشنهادات این است که کارت در قالب کارت ملی هوشمند ارائه شود ولی هم اکنون با توجه به اینکه 30 میلیون نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند هنوز گزینه برتر مشخص نشده است.

    \r\n

    براتی با بیان اینکه همکاری با سازمان ثبت احوال و وزارت بهداشت برای ارائه کارت هوشمند موجب کاهش هزینه‌های صندوق می‌شود، اضافه کرد: به دنبال این هستیم که کارت درمان در قالب کارت ملی هوشمند ارائه شود.

    \r\n

    وی با اشاره به اینکه صندوق تأمین اجتماعی 46 هزار مرکز طرف قرار داد دارد، تصریح کرد: باید زیر ساخت‌ها برای کارت هوشمند درمان مهیا باشد.

    \r\n

    رئیس هیات مدیره صندوق تأمین اجتماعی، زمان مشخصی را برای بهره‌برداری از کارت هوشمند درمان مشخص نکرد و گفت: از اولویت‌های صندوق تأمین اجتماعی ارائه کارت هوشمند درمان است.

    \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n
    پورسعید خلیلی