عصر بازار

به مناسبت هفته دولت؛

بانک صادرات ایران طرح سه منظوره را روانه بازار ساخت

عصر اعتبار- ​همزمان با هفته دولت و همزمان با سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان همدان و در آستانه سالروز میلاد امام رضا(ع) مدیر عامل بانک صادرات ایران از اجرای طرح سه منظوره خبرداد.

بانک صادرات ایران طرح سه منظوره را روانه بازار ساخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، مدیر عامل بانک صادرات در جریان بازدید از شعب در همدان با اشاره به سیاست های بانک متبوع مبنی بر ارایه مستمر طرح های متنوع در این ارتباط افزود: در راستای ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و متقاضیان طرح جدیدی را که شامل  افتتاح حساب جاری، پرداخت تسهیلات و ارایه خدمات تشویقی به دارندگان حسابهای جاری است در قالب این طرح  ارایه کرده است.
    اسماعیل للـه گانی اضافه کرد: مشتریان و متقاضیان برای برخورداری از این خدمات می توانند ضمن مراجعه به شعب بانک صادرات و افتتاح حساب جاری از خدمات بسته اعتباری و خدمات قابل ارائه در طرح ستارگان سپهر بهره مند شوند.
    وی با اشاره به رویکرد های این بانک اظهار داشت: برای اینکه بتوان خدمات مطلوبتر را به مشتریان ارایه دهیم و برای سهامداران ارزش افزوده بهتری ایجاد نماییم نسبت به استقرار نظام ها،  فرایندها و ساختارهای علمی همگام با استانداردها و موازین بین المللی اقدام خواهیم نمود.
    مدیرعامل حمایت از تولید کنندگان را از رویکردهای بانک عنوان نمود و رسالت بانک را پشتیبانی از واحدهای مولد که دارای ظرفیت تولید اند برشمرد و افزود: این بانک به منظور رونق بخشی به تولید و افزایش اشتغال طرحی را ارایه کرده است که بر اساس آن به خریداران محصولات داخلی تسهیلات پرداخت می کند.
    وی خاطرنشان کرد: این بانک همراستا با اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید رونق اقتصادی و خروج از رکود را سرلوحه کار خود قرارداده و بسته اعتباری عرضه شده به همین منظور می باشد. در این طرح هدف تحریک تقاضا و افزایش خرید متقاضیان واقعی کالاهای ایرانی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی