عصر بازار

بازدید مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران از مدیریت شعب منطقه دو تهران

عصر اعتبار- مهندس فرحی مدیرعامل پست‌بانک ایران، امروز سوم شهریورماه سال جاری از شعبه شهیدفلاحی و واحدهای ستادی مدیریت شعب منطقه دو تهران بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان و آشنائی با آنان در جلسه ارزیابی عملکرد این مدیریت نیز حضور یافت.

بازدید مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران از مدیریت شعب منطقه دو تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، فرحی در جلسه ارزیابی منطقه دو تهران که با حضور دکتر صباغی عضو هیأت مدیره، مدیران امور، برخی رؤسای ادارات ستادی، مدیرعامل صندوق‌قرض‌الحسنه، مدیر، معاون و رؤسای شعب و کارشناسان این منطقه برگزارشد ضمن تبریک میلاد امام‌رضا(ع) و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت گفت: نیروی انسانی پست‌بانک ایران، سرمایه خوبی برای این بانک هستند چرا که تعلق سازمانی و همدلی آنها علی‌رغم وجود مشکلات بی‌نظیر است و از این بابت بسیار خوشحال هستیم.
    وی تصریح کرد: مأموریت پست بانک ایران، خرده‌بانکداری است ولی درکنار این موضوع توسعه روستاها دراقصی ‌نقاط کشور مدنظر می‌باشد و با توجه به عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بایستی تلاش و دقت بیشتری در برآورده کردن انتظارات این مجموعه داشته باشیم.
    فرحی با تأکید براینکه ظرفیت این بانک بسیار زیاد است اظهارداشت: حمایت بی‌دریغ دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پست بانک ایران فرصت بسیار مغتنمی است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم. برهمین اساس از همه مدیران، رؤسای شعب و کارکنان تقاضا دارم همه همت خود را بکار گیرند تا از این مراحل و مشکلات به خوبی عبور کنیم.
    مدیرعامل پست بانک ایران به مطالبات معوق نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه باید تلاش مضاعف داشته باشیم تا شاخص‌های بهتری داشته باشیم.
    فرحی درادامه به دیدار و گفتگو با رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: خوشبختانه با توجه به حضور گسترده و آثار مثبت خدمات‌رسانی پست‌بانک ایران بویژه در روستاها و مناطق محروم و همچنین شناخت خوب مسئولان از ماهیت خدمت‌رسانی این بانک قول مساعدت دادند تا ابهامات قانونی آن را مرتفع سازند.
    وی درپایان بر اهمیت ارائه خدمات و تجهیزمنابع و جهش اساسی در این زمینه و همچنین آموزش نیروی انسانی تأکید کرد.
    همچنین اکبر غلامی مدیرشعب منطقه دو تهران در این جلسه با تقدیر از حضور مدیرعامل و مدیران ستادی و ضمن ارائه گزارش عملکرد گفت: این منطقه به جهت مجری عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
    غلامی به برخی مشکلات منطقه در زمینه نیروی انسانی پرداخت و تصریح کرد: بخش اعظمی از منابع منطقه مربوط به وزارتخانه است و پرداخت حقوق 21 هزار کارمند و عملیات بانکی پیمانکاران این مجموعه نیز توسط منطقه دو انجام می‌شود.
    گفتنی است در این جلسه از رؤسای شعب و کارکنان شهیدمفتح، شهید فلاحی، رسالت و آفریقا به‌عنوان شعب طلائی با اهداء سکه و لوح تقدیر به‌عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو