عصر بازار

جشن چهارمین سال فعالیت بانک قرض الحسنه رسالت باحضور خانواده بزرگ رسالت برگزارشد

عصر اعتبار: بانک قرض الحسنه رسالت با حضور کارکنان این بانک، جشن چهارسالگی خود را جشن گرفت.

جشن چهارمین سال فعالیت بانک قرض الحسنه رسالت باحضور خانواده بزرگ رسالت برگزارشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، بانک قرض الحسنه رسالت سال 1376 با عنوان صندوق قرض الحسنه رسالت در شهر کرمان آغاز بکار کرد و با پشتوانه دو دهه تلاش صادقانه برای اشاعه فرهنگ مقدس قرض الحسنه با نام نخستین بانک خصوصی قرض الحسنه کشور با بیش از سه میلیون و سیصد هزار سپرده گذارو شبکه گسترده شعب در سراسر کشور توانسته به انتخاب اول حامیان قرض الحسنه تبدیل شد.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این مراسم گفت: این بانک، فعالیت خود را به عنوان بانک در 26مرداد سال 91 شروع و هم اکنون با ارائه تمامی خدمات بانکی، طلایه دار توسعه و تداوم سنت نیکوی قرض الحسنه است.
    محمدحسین حسین¬زاده افزود: این بانک با 287 شعبه در 31 استان و141 شهر درسراسر کشور خدمات ارائه می دهد.
    وی هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ رسالت بیان کرد و اظهارداشت: کارکنان، سرمایه های اصلی بانک هستند و موفقیت های بانک قرض الحسنه رسالت مرهون تلاش بی وقفه و زحمات بی شائبه این خانواده بزرگ است.
    حسین¬زاده گفت: امید دارم با همکاری همه جانبه کارکنان تا پایان سال جاری بتوانیم مشتریان بانک را به بیش از چهارمیلیون نفر افزایش دهیم.
    در ادامه مراسم با اهدا لوح توسط کارکنان بانک از مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت تجلیل به عمل آمد. همچنین در این مراسم از سرکار خانم سیده صدیقه عظیمی نیا سراینده سرود بانک قرض الحسنه رسالت تقدیر شد.
    جشن خانواده بزرگ رسالت در چند بخش از جمله گروه طنز، عکاسی وعکس خانوادگی کارکنان، کنسرت با خوانندگی مازیار فلاح، و... شبی به یاد ماندنی را برای کارکنان و خانواده هایشان رقم زد.
    گفتنی است این مراسم باحضور مدیران ارشد و کارکنان بانک در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت در تهران برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی