عصر بازار

با حضور مدیران ارشد بانک اقتصادنوین؛

برندگان جشنواره بزرگ نوید تابستانه پرداخت نوین معرفی شدند

عصر اعتبار- در ادامه برگزاری جشنواره نوید تابستانه، مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم این جشنواره مربوط به تیر ۹۴ توسط شرکت پرداخت نوین برگزار و برندگان به قید قرعه مشخص شد.

برندگان جشنواره بزرگ نوید تابستانه پرداخت نوین معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، مراسم قرعه‌کشی دومین مرحله جشنواره نوید تابستانه همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) با حضور مدیران ارشد بانک اقتصادنوین و شرکت پرداخت نوین برگزار شد.
    مهران شریفی مدیر عامل پرداخت نوین در این مراسم افزایش پذیرندگان فعال پایانه‌های فروش را از برنامه‌های محوری این شرکت برشمرد و گفت: ورود به بازارهای جدید و ارائه خدمات با کیفیت که شایسته نام بانک اقتصادنوین باشد، از دیگر اهداف مهم شرکت پرداخت نوین می‌باشد.
    وی گفت: اگر چه برگزاری جشنواره‌ها در بالابردن میزان استفاده از پایانه‌های فروش نقش مهمی دارد، اما آنچه که می‌تواند موجب استمرار در استفاده از ابزار الکترونیکی پرداخت نظیر پایانه‌های فروشگاهی (POS) در میان مردم و صاحبان کسب و کار شود، تداوم در ارائه خدمات با کیفیت است.
    وی همچنین یادآور شد: نکته دیگری که در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در پرداخت نوین توجه ویژه‌ای به آن داریم و همواره در طراحی‌های فنی و معماری شبکه‌های زیرساخت مد نظر است، سرعت در ارائه خدمات است.
    شریفی تاکید کرد: ارائه خدمات با کیفیت، با سرعت بالا و به صورت 24 ساعته جزو مهمترین اهداف شرکت پرداخت نوین است که برای دستیابی به آن بخش‌های مختلف زیرساختی، عملیاتی و ستادی شرکت پرداخت نوین همدلی و همکاری گسترده و تنگاتنگی دارند.
    در بخش دیگری از این مراسم، مدیر پایانه‌های فروش شرکت پرداخت نوین جزئیات جشنواره نوید تابستانه و توضیحات مربوط به سطوح مختلف این طرح را تشریح کرد.
    محمدجواد مقدم‌فر در توضیحات خود هدف از برگزاری جشنواره را حفظ پذیرندگان برتر و ترغیب پذیرندگان به استفاده بیشتر از پایانه‌های فروش عنوان و اظهار کرد: برای اطلاع‌رسانی این جشنواره تعامل بسیار خوبی بین شرکت پرداخت نوین و بانک اقتصادنوین انجام شد و شعب بانک در سراسر کشور نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی جشنواره به پذیرندگان داشتند.
    بر اساس این گزارش در قرعه‌کشی دومین مرحله جشنواره نوید تابستانه جوایز ارزنده‌ای شامل 25 سکه تمام بهار آزادی، 80 نیم سکه بهار آزادی، 120 ربع سکه بهار آزادی و 150 کارت هدیه به برندگان تعلق گرفت.
    جشنواره نوید تابستانه از ابتدای خرداد 94 آغاز شده و تا پایان شهریور سالجاری ادامه دارد. با توجه به سطوح تعریف شده جشنواره، ماهانه جوایز ارزنده ای به قید قرعه به برندگان اهدا می‌شود.
    این گزارش می‌افزاید: پذیرندگان برتر هر ماه در گروه نوین، پذیرندگان با حداقل 60 تراکنش یا 20 میلیون ریال گردش در گروه برین، پذیرندگان با حداقل 20 تراکنش یا 2 میلیون ریال گردش در گروه بهبود و پذیرندگانی که به تازگی دستگاه پایانه فروشگاهی را نصب کرده‌اند یا کارکرد قبلی دستگاه این پذیرندگان صفر بوده است در گروه جوانه قرار می‌گیرند.
    علاقه‌مندان می‌توانند اسامی برندگان این طرح مربوط به مرحله اول و دوم جشنواره نوید تابستانه را با کلیک روی این بخش و یا از طریق سایت باشگاه بخش نفرات برتر، مشاهد کنند.
    همچنین مرکز تماس 24 ساعته پذیرندگان شرکت پرداخت نوین به شماره 48031480-021 آماده پاسخگویی به علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو