عصر بازار

بیشترین کاهش هفتگی قیمت در بازار جهانی طلا

عصر اعتبار- طلا در بازار جهانی پس از پنج روز متوالی روند نزولی، روز جمعه به صعود دست یافت اما با بیشترین کاهش هفتگی در حدود یک ماه گذشته روبرو شد.

بیشترین کاهش هفتگی قیمت در بازار جهانی طلا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر در بازار نیویورک روز جمعه 11.40 دلار یا یک درصد افزایش یافت و به 1134 دلار رسید با این همه قیمت طلا در یک هفته گذشته 2.2 درصد کاهش یافت.

    آشفتگی هفته جاری در بازارهای بورس جهان تاثیر چندانی برای جذب دوباره خریداران به بازار طلا نداشت. سرمایه گذاران به جذابیت طلا به عنوان پناهگاه مطمئن سرمایه بی‌اعتنا شده و در عوض به دورنمای افزایش نرخ‌های بهره در آمریکا معطوف شده اند. با اینهمه به گفته بعضی از تحلیلگران، سرمایه گذاران در وضعیت کنونی ناچار به فروش دارایی‌هایشان برای تهیه نقدینگی بوده اند.

    انتشار آمار تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم آمریکا که قوی‌تر از برآورد اولیه بود نشان داد اقتصاد این کشور از آنچه بازارهای مالی تصور داشتند در شرایط بهتری بوده است. تحلیلگران بر این باورند که با وجود آشفتگی بازار جهانی که ناشی از سقوط بازارهای بورس چین بوده است، بانک به گزارش پایگاه خبری اعتبار، دکترپرویزیان مدیرعامل بانک درآیین راه اندازی هفتمین صندوق امانات بانک پارسیان درشعبه افسریه که تعدادی ازمدیران بانک، مشتریان، اصناف و کسبه حضور داشتند، با بیان اینکه بانک پارسیان اهتمام و توجه ویژه ای برای تکمیل زنجیره عرضه خدمات به مشتریان دارد، گفت: در تلاش هستیم انواع خدمات بانکی مدرن را به بهترین نحو ممکن و در راستای خدمات دهی بهتر و تامین نیاز مشتریان ارائه دهیم تا موجبات افزایش اطمینان خاطر مشتریان فراهم گردد.
    وی با اشاره به ویژگی های صندوق‌های امانات بانک پارسیان گفت: این صندوق ها  از جدیدترین نمونه‌های صندوق‌های امانات در کشورمی باشند که به پیشرفته ترین امکانات ایمنی مجهز است و از این پس مشتریان گرامی می توانند از صندوق امانات در شعبه های این بانک، استفاده کرده و اشیاء گرانبها، اسناد و یا سایر موارد مورد نظر خود را در این صندوق ها به امانت بگذارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی