عصر بازار

پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت چهارم شهریور ماه، بزرگداشت مقام کارمند

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، طی پیامی این روز را به کارکنان بانک کشاورزی تبریک گفت.

پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت چهارم شهریور ماه، بزرگداشت مقام کارمند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

    به نام پروردگار یکتا

    پیامبر اکرم (ص) فرمود " مَنْ قَضی لأخیهِ المؤمنِ حاجةً کانَ کمَن عَبَدَ اللهَ دَهرَهُ. " هر کس حاجت برادر مومن خود را برآورد، مانند کسی است که عمر خویش را به عبادت خدا سپری کرده باشد." «امالی،شیخ طوسی، ص 481، ح 1051»

    کارمندان شریف بانک کشاورزی ، عزیزان و دوستان من ،

    سلام و درود بر شما که وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهید و موجب سربلندی و مباهات این بانک هستید.

    چهارم شهریور ماه، بزرگداشت مقام کارمند است، بزرگداشت همت و غیرت شما، نکو داشت جایگاهی که  با مفاهیمی چون مسئولیت پذیری، انضباط، گشاده رویی، خدمت رسانی و سخت کوشی عجین بوده است.

    همه می دانیم که بهره وری هر سازمان در گرو میزان کارایی و اثربخشی کارمندان آن است و این قشر خدمتگزار با انتخاب این شغل  در حقیقت با پروردگار و وجدان خود پیمان بسته اند تا سه هدف بزرگ را سرلوحه خود قرار دهند :  اول؛ خشنودی و جلب رضایت و اعتماد مشتریان و حل مشکلات و گرفتاری مردم.  دوم؛ تحقق اهداف، پیشرفت و تعالی سازمان. سوم؛ عزت و کرامت کشور عزیزمان ایران.

    ما کارمندان بانک کشاورزی علاوه بر اینکه وظیفه شیرین و دشوار خدمت به مشتریان ، رفع مشکلات آنها و مسئولیت سنگین گردش چرخ های اقتصاد کشور را بر عهده داریم، خود را مقید می دانیم تا براساس آموزه ها و دستورات دینی خود  با گشاده رویی، تعهد، برنامه ریزی صحیح و دلسوزی، وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانیم، زیرا اعتقاد داریم که" عبادت به جز خدمت خلق نیست" و رضایت پروردگار در گرو رضایت بندگان اوست.

    به خود و خواهران و برادران کارمندم در بانک کشاورزی یادآوری می کنم که خدمت در مجموعه ای سالم و شرافتمند که هدفی مقدس دارد و مورد تائید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ، موجب سربلندی و افتخار هر انسانی است و موجودیت چنین سازمانی در گرو همت و تلاش تک تک ماست.

    باشد که دست در دست و شانه به شانه یکدیگر با عشق و اخلاص در راه خدمت به مشتریان و تولیدکنندگان ، تعالی بانک کشاورزی و تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی گام برداریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو