عصر بازار

مدیرعامل بیمه سینا:

نمایندگی ها افزایش می یابند

عصر اعتبار- امین شیرکانی در همایش "هم اندیشی نمایندگان استان های تهران و البرز با مدیرعامل و معاونان" ادامه داد: در ماه های اخیر موفق شده ایم بسیاری از ریسک ها را تحت کنترل درآوریم و بر اساس همین استراتژی، درصددیم از ظرفیت موجود به بهترین نحو بهره ببریم و شبکه نمایندگی را توسعه بخشیم.

نمایندگی ها افزایش می یابند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی افزود: توجه به انواع مختلف بیمه نامه ها باید مدنظر همه نمایندگان باشد و در این زمینه بهتر است بدانیم که مثلا در تهران روزانه حدود 16 هزار بیمه شخص ثالث صادر می شود که با توجه به این فراوانی و دربرگیری، سهم بیمه سینا باید از این بیمه افزایش یابد.

    شیرکانی درباره خدمت رسانی بیمه سینا به نمایندگان خود اظهار داشت: برنامه جامعی برای آموزش نمایندگان داریم که بر اساس آن کلاس های آموزشی از جمله آموزش بیمه عمر مجددا برقرار می شود.

    مدیرعامل بیمه سینا تاکید کرد: اگرنمایندگان بیمه  به مردم خدمت رسانی بهتر داشته باشند و بتوانند از تمامی توان خود برای ارائه انواع بیمه نامه ها استفاده کنند بهره این کارشان در وهله اول به خود این عزیزان می رسد و در کنار بهره معنوی، شاهد انتفاع مادی از این جریان خواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی