عصر بازار

تجلیل بانک ملت از محیط بانان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی

عصر اعتبار- بانک ملت به همت سازمان حفاظت محیط زیست و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی و دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، از محیط بانان برگزیده قدردانی کرد.

تجلیل بانک ملت از محیط بانان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در این مراسم که در محل مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون ستاد کل نیروهای مسلح و مدیرعامل بانک ملت سخنرانی کردند.
    قدردانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی از اقدامات محیط زیستی بانک ملت
    بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در این مراسم با قدردانی از اقدامات بانک ملت در حمایت از محیط بانان و حفاظت محیط زیست اظهار امیدواری کرد که با تحقق برنامه های بانک ملت و دیگر سازمان ها در راستای حمایت محیط بانان و حفظ محیط زیست، آحاد جامعه از فواید آن منتفع شوند.
    وی با تاکید بر این نکته که باید افراد جامعه را نسبت به خطرات تهدیدکننده محیط زیست، آگاه سازیم، تصریح کرد: باید روزی فرا برسد که هر فرد ایرانی خود به یک محیط بان تبدیل شود.
    نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی با بیان این نکته که که انسان بدون محیط زیست سالم نمی تواند سلامت زندگی کند و حیات خود را از دست می دهد، رابطه انسان را با طبیعت در طول تاریخ به سه دوره تقسیم کرد و اظهار داشت: در دوره نخست انسان مقهور طبیعت بود و همه حکمفرمایی از آن طبیعت بود، دوره دوم دوره غلبه انسان بر طبیعت بود که نتیجه آن گرم شدن زمین و انواع مشکلات ناشی از آن است ولی دوره سوم دوره آشتی کنان انسان با طبیعت است. اگر بتوانیم به این آشتی مسالمت آمیز برسیم آن وقت از بروز یک فاجعه بزرگ جلوگیری خواهیم کرد.
    تشکر معاون رییس جمهوری از همراهی بانک ملت با سازمان حفاظت محیط زیست
    دکتر معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست هم همزمانی روز ملی محیط بان با میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا را به فال نیک گرفت و گفت: از مدیرعامل بانک ملت تشکر می کنیم که با همراهی خود، باعث برگزاری باشکوه این مراسم شدند.
    وی اظهار امیدواری کرد که بانک ملت در موضوعات مختلف محیط زیستی پیشگام باشد و به کمک سازمان حفاظت محیط زیست بشتابد تا این سازمان در تحقق برنامه های تدوین شده در این راستا، با موفقیت رو به رو شود.
    معاون رییس جمهوری با اشاره به تهدیدات ایجاد شده از سوی بشر برای محیط زیست و گونه های جانوری، تاکید کرد: هم اکنون 6 ماه از دنیا بیشتر بهره می کشیم که این مساله دنیا را در معرض تهدید قرار داده است.
    وی محیط بانان را در خط مقدم حفاظت از محیط زیست و گونه های جانوری در معرض انقراض نظیر یوزپلنگ و گوره خر آسیایی ذکر کرد و یادآور شد: سازمان حفاظت محیط زیست برنامه های ویژه ای را در این راستا طراحی کرده است که امیدواریم با حمایت سازمان هایی نظیر بانک ملت، این برنامه ها هرچه بیشتر به اهداف خود نزدیک شود.
    دکتر ابتکار با اشاره با افت شدید سطح آب سفره های زیرزمینی، خشک شدن تالاب ها، آلوده شدن رودخانه ها و کاهش جمعیت گونه های جانوری ادامه داد: از سازمان هایی مثل بانک ملت قدردانی می کنیم که در اصلاح روندهای تخریبی محیط زیست، یار و یاور سازمان حفاظت محیط زیست هستند.
    سرتیپ نامی، معاون ستاد کل نیروهای مسلح نیز بر لزوم آگاه ساختن مردم در حفظ محیط زیست تاکید  کرد و از آمادگی این ستاد برای کمک به انجام بهتر مسوولیت های سازمان محیط زیست خبر داد.
    در این مراسم علاوه بر مدیرعامل بانک ملت، محمدباقر اکرم سرپرست معاونت مدیرعامل در امور منابع انسانی و نظارت و رشید خضری رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی