عصر بازار

سارق «طلایی» در مولوی تهران دستگیر شد

عصر اعتبار- با هوشیاری پلیس پایتخت، سارقی که مقادیر قابل توجه ای طلا به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از منزلی در محدوده خیابان مولوی به سرقت برده بود، دستگیر شد.

سارق «طلایی» در مولوی تهران دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایلنا، سرهنگ "سیف اله نوایی" رئیس کلانتری 116 مولوی در تشریح خبر فوق، اظهارداشت: با شکایت‌های متعدد شهروندان ساکن این محدوده در خصوص وقوع سرقت‌های منزل، تیم‌های عملیاتی این یگان برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان ضمن بررسی مناطق جرم خیز و محل‌هایی که امکان حضور سارقان وجود داشت، اقدام به گشتزنی در محدوده‌های مذکور کردند.

    وی افزود: شب گذشته در یکی از همین گشتزنی‌ها، ماموران زمانی که در خیابان مذکور بودند، مردی را که در حال فرار از یک خانه بود مشاهده کرده و برای بررسی موضوع بدون جلب توجه به سمت وی رفتند و زمانی که این فرد قصد فرار داشت، وی را دستگیر کردند.

    کلانتر116 مولوی بیان کرد: فرد مذکور با دیدن ماموران ترسیده و با اظهارات ضد و نقیض خود را بی‌گناه جلوه می‌دهد اما بعد از بازرسی وسایل متهم و کشف مقادیر قابل توجه‌ای طلا به ارزش 200 میلیون ریال و وجه نقد چاره‌ای جز اعتراف نداشته و در‌‌ همان محل به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کرد.

    سرهنگ نوایی در پایان تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های انجام شده به چندین فقره سرقت منزل در محدوده فوق اعتراف و اقرار کرد پس از دستبرد به خانه مذکور وجوه نقد و طلاهای صاحب‌خانه را به سرقت برده است که به این ترتیب پرونده تکمیل و متهم به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

    گفتنی است، وجوه نقد مسروقه پس از صورتجلسه به مالک آن که به کلانتری دعوت شده بود، باز پس داده شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی