عصر بازار

مدیرعامل پست‌بانک‌:

تغییر در هرسازمانی موجب تقویت روحیه و فکر جدید می‌شود

عصر اعتبار- تغییر در هر سازمانی، فرآیندی است که منشأ خیر و برکت شده و همچنین موجب تقویت روحیه و فکر جدید برای انجام بهتر امور و تکالیف تعیین شده می‌شود.

تغییر در هرسازمانی موجب تقویت روحیه و فکر جدید می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، مهندس فرحی مدیرعامل این بانک در مراسم معارفه برخی از مدیران ستادی و تودیع فاتح کیاست مدیرپیشین امور مالی و پشتیبانی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کیاست و تبریک به مدیران جدید با بیان این مطلب گفت: بحث تغییر معمولاً در هرسازمانی در راستای ارتقاء آن است، اگر چه از لحاظ پست سازمانی افراد در مشاغل بالا یا پائین جابجا شوند اما نتیجه آن رشد و تعالی سازمان و استفاده از تجارب و دانش نیروها در جایگاه‌های مختلف است.
    وی تصریح کرد: امسال سال سختی برای شبکه بانکی کشور از جمله پست بانک ایران است اما با همت همگی به سهولت از آن عبور کرده و به خوبی کارها را پیش خواهیم برد.
    فرحی در ادامه به تشریح خصوصیات فردی هریک از مدیران جدید پرداخت و تصریح کرد: از مشاوره‌ها و تجارب فاتح کیاست در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنیم و قطعاً وجود وی برای بانک مثمرثمر خواهد بود.
    دکتر صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیر پیشین امور مالی و پشتیبانی و آرزوی توفیق برای مدیران جدید تصریح کرد: مجموعه بانک همگام و هم‌اندیش در راستای چشم‌انداز بانک و مسیر تعیین شده حرکت می‌کند و آماده اجرای سیاست‌ها هستند.
    وی افزود: وقتی چشم‌انداز ما به عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور است قطعاً وظیفه و مسئولیت‌‌مان سنگین‌تر خواهد بود و همه باید در این مسیر تلاش مضاعفی داشته باشیم.
    همچنین کیاست در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از همه همکاران اظهارداشت: قصد بازنشستگی داشتم اما براساس درخواست مدیرعامل بانک درخدمت مجموعه هستم. براساس تکلیف درهرجائی از بانک لازم باشد خدمت می‌کنم و هر تلاش و حرکتی که به تعالی بانک برسد آرزوی بنده است.
    وی افزود: پست‌های سازمانی همواره دارای مسئولیت هستند و هر وقت کسی در این جایگاه قرار می‌گیرد بایستی به نحو احسن آن را انجام دهد. بنده هم تلاش کردم در هرپستی که قرار می گیرم بدون شائبه و با تمام وجود کار کنم.
    کیاست تصریح کرد: وجود مهندس حسن‌زاده و مهندس فرحی در کنار هم نعمت بزرگی برای بانک است و قطعاً تجارب آنان موجب تعالی و پیشرفت هرچه بیشتر آن می‌شود.
    وی درپایان تأکید کرد: اگر در حق کسی کوتاهی و یا قصوری کردم حلالیت می‌طلبم و امیدوارم همه همکاران در تمامی مراحل زندگی و کاری خود موفق و مؤید باشند.
    همچنین در این مراسم هریک از مدیران جدید ضمن تقدیر از حسن‌اعتماد اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل به بیان برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات خود را درخصوص حوزه‌های مربوطه پرداختند.
    گفتنی است: درپایان فاتح کیاست به عنوان مشاور مدیرعامل، عباس پورخسروی به سمت سرپرست مدیریت امور مالی و پشتیبانی، محمد سلمانی به سمت سرپرست اداره‌کل حسابداری مدیریت و بودجه، علی علیزاده به سمت سرپرست اداره‌کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها و بهروز جعفرخانی سرپرست معاونت اداره‌کل نظارت، پیگیری و وصول مطالبات معرفی و ابلاغ انتصاب هریک از آنان توسط مهندس فرحی مدیرعامل اعطاء گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی