عصر بازار

دکتر مرتضی شهید زاده:

کاهش مطالبات غیرجاری منوط به اقدامات مدیریتی و فرهنگ سازی است

عصر اعتبار: دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی که در جمع مدیران ستادی منطقه ۵ کشور درمشهد مقدس سخن می گفت؛ با ابراز خرسندی از تلاش همکاران بانک در کاهش اضافه برداشت منابع از بانک مرکزی، کاهش بیش از پیش این موضوع را متکی به اقدامات مدیریتی درسطح ستاد و شعب و نیز ترویج فرهنگ خوش حسابی دربین مشتریان بانک دانست.

کاهش مطالبات غیرجاری منوط به اقدامات مدیریتی و فرهنگ سازی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر شهیدزاده با تأکید براهمیت آموزش و تسلط کلیه همکاران برمبانی و نسبت های تکنیکی بانکداری حرفه ای نظیر ضریب خوداتکایی ، نرخ تمام شده پول و  ... آن را نقطه آغازفرآیند فرهنگ سازی حرفه گرایی در ارائه خدمات بانکی برشمرد.

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک با بیان اینکه ارائه خدمت به کشاورزان رسالت بانک وافتخار ماست، افزود: در دنیای رقابتی کنونی هیچگاه از بانکداری حرفه ای نبایستی فاصله گرفت و به این منظور تنوع بخشی به پرتفوی خدمات و توسعه خدمات الکترونیکی باید با تلاش مضاعف پیگیری شود.

    دکترشهیدزاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درخصوص استقرار نظام اقتصاد مقاومتی ، تلاش همکاران بانک کشاورزی در راستای تقویت پایه های کشاورزی صنعتی و صنعت کشاورزی را ستود و آن را عاملی مهم در استقلال و خودکفایی و حتی وابسته شدن دیگر کشورها به تولیدات ایرانی دانست.

    وی رمز موفقیت بانک در عرصه های  مذکور را اتکاء به منابع انسانی توسعه یافته اعلام کرد و ادامه داد: ظرفیت بالای کارشناسان و کارکنان بانک و نگاه مدیران و برنامه ریزان آن از عواملی است که بانک را در دوران پساتحریم بیش از پیش برای رسیدن اهداف پیش بینی شده کمک خواهد کرد.

    گفتنی است چهارمین جلسه مدیران ستادی منطقه 5 کشور به میزبانی استان خراسان رضوی روز پنج شنبه 5 شهریور برگزار شد و علاوه برمهندس فرهاد فنودی مدیراموراعتباری و بانکداری شرکتی،  مدیران ستادی استان های خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان و همدان نیز حضورداشتند.

    این گزارش می افزاید، با حضور دکتر شهید زاده مجموعه ورزشی مدیریت خراسان رضوی روز پنج شنبه پنجم شهریور افتتاح شد و مدیر عامل بانک ضمن قدردانی از کلیه دست اندرکاران ساخت این مجموعه ورزشی، سلامتی و شادابی را مکمل نشاط سازمانی و لازمه بهره وری درسازمان برشمرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو