عصر بازار

افتتاح دفتر پست بانک روستای مست‌علیا شهرستان خنداب

عصر اعتبار- دفتر پست بانک روستای مست علیا از توابع شهرستان خنداب طی مراسمی و با حضور حمید غیاثی فرماندار این شهرستان، محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار، محمدرضا حسنلو سرپرست اداره‌کل امور شعب و مناطق، حمید محمدی رئیس اداره‌کل دفاتر خدمات بانکی پست بانک ایران و مسئولان پست بانک استان مرکزی، اعضای شورا، دهیار و مسئولان محلی این روستا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح دفتر پست بانک روستای مست‌علیا شهرستان خنداب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، غیاثی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان این بانک در امر خدمات‌رسانی به مناطق روستائی و محروم اظهار داشت: خدمات‌رسانی پست بانک ایران در مناطق مذکور رضایت‌بخش است زیرا با ارائه خدمات مطلوب موجب رونق اقتصادی، توسعه عدالت اجتماعی و اشتغال‌زائی در این مناطق شده و مجموعه فرمانداری آماده هرگونه حمایت و انتقال حساب دهیاری‌ها به دفاتر روستائی این بانک است.
    شیردل نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت فرمانداری افزود: مجموعه پست بانک ایران تمام تلاش و ظرفیت خود را جهت ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی به روستائیان و محرومان درسطح کشور به‌کار بسته تا امکان سهولت و دسترسی همگان به این خدمات فراهم شود.
    حمید مصلحی مدیر شعب پست بانک استان مرکزی هم در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی ازحمایت‌های فرمانداری، دهیار و دیگر مسئولان شهرستان خنداب، استقبال پرشور روستائیان از افتتاح و راه‌اندازی دفاتر را نشان از اهمیت و جایگاه مردمی پست بانک ایران در جای جای کشور عنوان کرد.
    همچنین شیردل به همراه رؤسای ادارات کل امور شعب و دفاترخدمات بانکی و مدیرشعب استان مرکزی از شعب پست بانک شهرستان‌های ساوه، تفرش، فرمهین، خنداب و شازند و برخی دفاترخدمات بانکی روستائی این استان بازدید و ضمن تقدیر از زحمات همکاران و بررسی عملکرد هریک از شعب و دفاتر، خواستار تلاش مضاعف جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم و تحقق هدف‌سپرده‌ای شد.
    گفتنی است: شیردل، محمدی و حسنلو به همراه مصلحی جلسه‌ هم‌اندیشی نیز با نمایندگان دفاترخدمات بانکی استان به منظور بررسی راهکارهای مناسب جذب منابع و ارائه خدمات بهتر به هموطنان و آگاهی از دیدگاه‌ها و نظرات نماینده کارگزاران برگزار و رهنمودهای لازم را به آنان ارائه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو