عصر بازار

۱۰ حضور بانک کشاورزی در بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسم افتتاحیه بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی شرکت و از غرفه بانک کشاورزی در نمایشگاه جانبی این همایش بازدید کرد.

۱۰ حضور بانک کشاورزی در بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی با محوریت تجربه جهانی بانکداری اسلامی، روش های تامین مالی، ابزارها، خدمات و محصولات  با حضور و حمایت بانک کشاورزی صبح سه شنبه 10 شهریور ماه در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد .

    این همایش که به همت موسسه آموزش عالی بانکداری و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس موسسه آموزش عالی بانکداری، مدیران عامل بانک ها، کارشناسان ، اساتید و مسئولان دولتی برگزار شد  تا بعد از ظهر 11 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

    بر اساس این گزارش ، بانک کشاورزی علاوه بر حمایت مالی از برگزاری این همایش، با برپایی غرفه در نمایشگاه جانبی حضور یافت و با همراهی شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز به معرفی خدمات بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی پرداخت.

    شایان ذکر است دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به همراه اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ، مسئولان و کارشناسان این بانک ضمن حضور در مراسم افتتاحیه این همایش، از غرفه مشترک بانک کشاورزی و شرکت  گسترش فناوری های نوین کشاورز بازدید کرد.
    این گزارش می افزاید ، ایراد سخنرانی، ارائه مقالات تخصصی و برپایی نمایشگاه جانبی از جمله برنامه های این همایش دو روزه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی