عصر بازار

پست بانک ایران دفاتر جدید افتتاح کرد

عصر اعتبار: در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی هموطنان به خدمات متنوع بانکی، دفتر پست بانک ایران در شهرک مدرس از توابع شهرستان بوئین‌زهرا و روستاهای نمک‌کوه شهرستان اراک و شهراب شهرستان تفرش به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان پست بانک ایران و مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پست بانک ایران دفاتر جدید افتتاح کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا بهرامیان مدیرشعب پست بانک استان قزوین در مراسم افتتاح دفتر شهرک مدرس با اشاره به موقعیت این دفتر گفت: راه‌اندازی دفاترخدمات بانکی در مناطقی که امکان دسترسی به بانک‌ها وجود ندارد قطعاً در ارتقاء وضعیت زندگی ساکنان این مناطق تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.
    وی افزود: با راه اندازی دفتر شهرک مدرس روستاهای همجوار این شهرک نیز از خدمات متنوع بانکی این دفتر برخوردار خواهند شد و پست بانک ایران نیز تلاش می کند در ایجاد رفاه و رونق اقتصادی و اشتغال این منطقه سهیم باشد.
    بهرامیان تصریح کرد: مدیران، کارکنان و کارگزاران پست بانک ایران خدمت‌رسانی درمناطق محروم وکم‌برخوردار را سرلوحه کارشان قرار داده‌ و به آن افتخار می‌کنند.
    مدیرشعب استان قزوین درپایان عنوان کرد: درحال حاضر 213 دفترخدمات بانکی روستائی و 72 دفترخدمات بانکی شهری پست بانک ایران درسطح استان قزوین به هموطنان خدمت‌رسانی می‌کند.
    همچنین همزمان با افتتاح دفتر مذکور، دفتر روستای نمک‌کوه شهرستان اراک و شهراب شهرستان تفرش با حضور مسئولان پست بانک استان مرکزی، دهیار و اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
    حمید مصلحی مدیرشعب پست بانک استان مرکزی در مراسم افتتاح این دفاتر ضمن قدردانی از بخشدار، اعضای شورای اسلامی روستاها، دهیاران و دیگر مسئولان و تشریح خدمات این بانک گفت: با حضور پست بانک ایران در روستاها، خدمات متنوع بانکی به اهالی منطقه و روستاهای هم‌جوار به صورت لحظه‌ای(Online) ارائه می‌شود و انتظار داریم مسئولان حمایت‌های لازم را از این بانک برای خدمت‌رسانی به هموطنان داشته باشند.
    وی افزود: به‌مناسبت هفته دولت و هفته بانکداری اسلامی، دفاتر مستقل پست بانک ایران در روستاهای مست‌علیا و سناورد شهرستان خنداب و معصومیه شهرستان اراک نیز افتتاح و مورد استقبال اهالی روستاهای مذکور قرار گرفت.
    گفتنی است: به همین مناسبت یک‌دستگاه خودپراز(ATM) پست بانک ایران در دفتر شهر کاج شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری نصب و راه‌اندازی گردید که تمامی دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اعم از بانک‌های دولتی و خصوصی و مؤسسات عضو این شبکه می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از طریق آن از خدمات مورد نیاز بهره‌مند شوند.
    شایان ذکر است: درهمین راستا چهار دستگاه خودپرداز پست بانک ایران در ادارات و نواحی پستی استان اصفهان با حضور حسین مهری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست و مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی