عصر بازار

فرماندار‌ اسلام‌آباد غرب:

از واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرائی به دفاتر روستائی پست‌بانک‌ایران استقبال می‌کنیم

عصر اعتبار- افشین کریمی فرماندار شهرستان اسلام‌آباد غرب در نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان گفت: از انتقال حساب‌های دهیاری‌ها و واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرائی به دفاتر روستائی پست بانک استقبال می‌کنیم.

از واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرائی به دفاتر روستائی پست‌بانک‌ایران استقبال می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در ادامه تصریح کرد: این بانک با سیاست خرده بانکداری و حضور در مناطق محروم و روستائی و ارائه خدمات متنوع بانکی نقش بسزائی در اشتغالزایی و رونق و آبادانی این مناطق ایفا می‌نماید.
    کریمی افزود: منابعی که توسط دفاترخدمات بانکی و از طریق حساب‌های دهیاری‌ها جذب می‌شود، صرف زیر ساخت‌ها در روستاها و کمک به روستائیان از طریق پرداخت تسهیلات می‌شود. براین اساس فرمانداری اسلام آباد غرب تلاش می‌کند با جلب نظر مسئولان امور روستائی استانداری، موافقت لازم را برای افتتاح و انتقال حساب‌های دهیاری‌ها به دفاتر روستائی پست بانک ایران فراهم سازد.
    فرماندار اسلام‌آباد غرب تصریح کرد: در جلسات شورای اداری با مطرح نمودن این موضوع که روستائیان با دریافت خدمات بانکی و مالی در محل زندگی خود، نیازی به صرف هزینه‌های رفت‌وآمد و تقبل خطرات ندارند، مدیران دستگاه‌های اجرائی را با واگذاری فعالیت‌های خود به دفاترخدمات بانکی و افتتاح حساب در پست‌بانک مجاب کرده تا شاهد تسریع در انجام امور روستائیان باشیم.
    همچنین امیر لرستانی مدیرشعب استان کرمانشاه در این جلسه ضمن بیان رسالت پست‌بانک‌ایران با تمرکز در بخش روستائی جهت گسترش عدالت و محرومیت‌زدائی و ارائه گزارش عملکرد گفت: این بانک به‌عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی درسطح استان و با حضور فعال درمناطق محروم و روستائی، توان پوشش تمامی خدمات نوین و بانکداری الکترونیکی را دارد.
    وی افزود: این بانک آماده ارائه خدمت‌ متنوع بانکی به اقشار مختلف جامعه به ویژه درمناطق دورافتاده و کم‌برخوردار است و از مسئولان استان انتظار داریم زمینه‌های لازم برای انتقال حساب‌های دهیاری‌ها و تعاونی‌های روستائی به دفاترخدمات بانکی را فراهم نموده و از واگذاری خدمات سایر دستگاه‌های اجرائی به این دفاتر حمایت کنند.
    لرستانی درپایان خاطرنشان ساخت: منابع حاصله از این محل صرف اشتغال‌زائی و رونق و آبادانی روستاها می‌شود و قطعاً اینگونه اقدامات موجبات برگشت روستائیان مهاجر را فراهم می‌سازد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی