عصر بازار

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

کمبود منابع باعث بروز مشکلاتی در اجرای اقتصاد مقاومتی شده است

عصر اعتبار- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است کمبود منابع کافی باعث به وجود آمدن مشکلاتی در اجرای اقتصاد مقاومتی شده است.

کمبود منابع باعث بروز مشکلاتی در اجرای اقتصاد مقاومتی شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ایرج ندیمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای اجرایی شدن هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی در کشور گفت:‌ رویکرد دولت در حال حاضر در راستای اقتصاد مقاومتی است، اما دستاوردها به لحاظ مشکلات موجود به اندازه نیست.

    وی ادامه داد: منابع، امکانات، اعتبارات، بدهی‌ها ، معوقات و بسیاری از مسایل اجازه نداده که در اقتصاد دستیافت های حداکثری داشته باشیم؛ در واقع باید قبول کنیم در راستای مباحث مربوط به حوزه اقتصاد مقاومتی واقعیت‌هایی وجود دارد که دولت از نظر رویکردی پیگیر آن‌هاست، اما از جهت عملکرد کمبود منابع موجب وجود مشکلاتی شده است.

    این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های زیادی در حال اجراست تصریح کرد: در عین حال سرمایه گذاری‌هایی توسط بخش خصوصی انجام می‌شود که هر یک می‌تواند در رابطه با پیشبرد اقتصاد مقاومتی تعیین کننده باشد.

    ندیمی خاطر نشان کرد: در رابطه با موضوع اجرایی شدن و تکمیل پروژه‌های عمرانی، تامین رضایت مردمی و اهداف اجرایی که در رابطه با پروژه های زیرساختی وجود دارد می‌تواند این نوید را به ما بدهد که در راستای همان اهداف و رویکردها عمل می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی