عصر بازار

تور یکی دو روزه لفور چند؟

عصر اعتبار- برای سفر کردن به طبیعت زیبای لفور و همسفر شدن با تورهای گردشگری به این مناطق باید از ۷۳ تا ۲۲۰ هزار تومان هزینه کرد.

تور یکی دو روزه لفور چند؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، شهرستان سوادکوه یکی از شهرستان‌های استان مازندران در شمال ایران است که در ناحیه البرز مرکزی و در مجاورت استان سمنان قرار گرفته؛ این شهرستان از سمت شمال به شهرستان قائمشهر، از جنوب به شهرستان فیروزکوه در استان تهران و شهرستان مهدی‌شهر در استان سمنان، از غرب به شهرستان بابل و از شرق به شهرستان ساری و ارتفاعات دودانگه و دهستان چاشم در شهرستان مهدی‌شهر محدود است.

    منطقه جنگلی لفور نیز یکی از مناطق دیدنی شهرستان سوادکوه شمالی است که با داشتن چشمه‌سارها، رودها، نهرها و مناظر بی‌نظیر طبیعی، از بدیع‌ترین چشم‌اندازها برخوردار بوده و در زمان تعطیلات، سالانه گردشگران بی‌شماری را به خود جذب می‌کند.

    سد لفور یا همان سد البرز با ارتفاع 72 متر در دهستان لفور بر روی تلاقی سه رودخانه کارسنگ رود و آذررود و اسکلیم رود در منطقه‌ای به نام دئوتک (محل تلاقی دو آب) احداث شده‌ است.

    به گزارش اقتصادنیوز، آبشار گزو نیز با ارتفاع تقریبی 75 متر در منطقه جنگلی، سرسبز و زیبای لفور مازندران در کنار امامزاده‌ای معروف قرار دارد که این آبشار بلندترین آبشار استان مازندران به شمار می‌آید.

    برای سفر کردن به طبیعت زیبای لفور و همسفر شدن با تورهای گردشگری به این مناطق باید از 73 تا 220 هزار تومان هزینه کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی