عصر بازار

توافق اتوبوسرانی و امورمالیاتی ورامین

عصر اعتبار- ورامین- بر اساس توافق سازمان مالیاتی و اتوبوسرانی ورامین، مقرر شد تا چکی به عنوان ضمانت نزد اداره کل وصول و اجرای سازمان امور مالیاتی گذاشته شود تا حساب های بانکی سازمان اتوبوسرانی باز شود.

توافق اتوبوسرانی و امورمالیاتی ورامین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، از انجا که سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین نقش مهمی را در حمل و نقل عمومی این شهرستان ایفا  کرده و روزانه صدها نفر از شهروندان را در نقاط مختلف ورامین جابجا می کند اما طی ماه های اخیر اختلاف نظر ایجاد شده میان سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین و سازمان امور مالیاتی سبب شد تا حساب های اتوبوسرانی مسدود و این سازمان در پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکل مواجه شود.

    خبرگزاری مهر در تاریخ 18 مردادماه امسال در گزارشی با عنوان  تحت عنوان تهدید به تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی ورامین/بدهی میلیونی میلیاردی شد به این موضوع پرداخت و نوشت اداره کل وصول و اجرای سازمان امور مالیاتی با گرفتن احکام قانونی، اقدام به مسدود کردن حساب های اتوبوسرانی کرده و شهردار ورامین تأکید دارد که درصورت حل نشدن مشکل، اتوبوسرانی ورامین تعطیل می شود.

    اختلافی که ناوگان اتوبوسرانی ورامین را تا آستانه تعطیلی برد

    از طرف دیگر نیز مسئولان اداره امور مالیاتی ورامین در گفتگو با مهر تأکید کردند که این موضوع به چند سال پیش مربوط می شود و مسدود کردن حساب های سازمان اتوبوسرانی ورامین نیز از سوی اداره کل وصول و اجرا مستقر در شهرری صادر شده است.

    اتوبوسرانی کراپ شده

    حال خبر می رسد پس از انتشار این گزارش جلسه ای با حضور مسئولان سازمان اتوبوسرانی ورامین، شهردار و مدیر امور مالیاتی ورامین برای حل موضوع برگزار شده است.

    توافق سازمان اتوبوسرانی و امورمالیاتی ورامین

    علی حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین اظهار داشت: بدهی سازمان اتوبوسرانی ورامین مربوط به دوره های قبل بوده و اکنون مشکلات به وجود آمده سبب مسدود شدن حساب های اتوبوسرانی شده است.

    شهردار ورامین افزود: مسدود شدن حساب های سازمان اتوبوسرانی ورامین مشکلات عدیده ای را برای این سازمان به وجود آورده که در روند ارائه حمل و نقل عمومی به شهروندان تأثیر می گذارد.

    وی ادامه داد: طی جلسه ای که با مسئولان امور مالیاتی شهرستان ورامین برگزار کردیم، مقرر شد تا چکی به عنوان ضمانت نزد اداره کل وصول و اجرای سازمان امور مالیاتی گذاشته تا حساب های بانکی سازمان اتوبوسرانی باز شود.

    علی حیدریان کراپ شده

    فرصت پنج ماهه سازمان امور مالیاتی به سازمان اتوبوسرانی ورامین

    مسعود نفری رییس سازمان اتوبوسرانی ورامین نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت بدهی این سازمان اظهار داشت: مدارک خوبی در دستان سازمان اتوبوسرانی وجود دارد اما حکم بدهی های سازمان که مربوط به دوره های گذشته بوده، قطعی شده است.

    وی افزود: طی جلسه ای با مسئولان سازمان امور مالیاتی قرار شد تا وثیقه و چک ضمانتی به مدت چهار الی پنج ماهه از سوی سازمان اتوبوسرانی داده و در این مدت موضوع با جدیت از سوی مسئولان پیگیری شود.

    نفری ادامه داد: تلاش داریم تا در مدت چهار ماه آینده، این پرونده را به نتیجه برسانیم اما اگر به هر نحوی به نتیجه لازم نرسیدیم در جلسه ای با حضور فرماندار و شهردار ورامین نسبت به کاهش جرائم و تقسیط بدهی ها اقدام خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی