عصر بازار

رئیس اتحادیه املاک کشور مطرح کرد:

سازمان امور مالیاتی به دنبال کسب درآمد از خانه‌ها نباشد

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه املاک کشور گفت: سازمان امور مالیاتی نباید به فکر کسب درآمد از خانه‌های خالی باشد بلکه باید عرضه و تقاضا را رونق بخشد.

سازمان امور مالیاتی به دنبال کسب درآمد از خانه‌ها نباشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسام عقبایی رئیس اتحادیه املاک کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه دریافت مالیات نقش موثری در  بازار مسکن دارد گفت: راهکارهای قضایی، جریمه‌ای و مالیاتی باید بعد از ارائه و راهکارهای اقتصادی انجام شود.

    وی در ادامه افزود: باید تقاضا بین عرضه و تولید را افزایش دهیم و تناسب را بین آن دو ایجاد کنیم و در صورتی که افرادی قصد سوداگری و عدم عرضه مسکن دراین بازار را دارند با اخذ مالیات بازار مسکن را رونق بخشیم.

    رئیس اتحادیه املاک کشور تصریح کرد: فعالیت‌های اقتصادی و دریافت جرایم مالیاتی باید عاملی برای کنترل بازار مسکن در رهن و خرید وفروش باشد.

    عقبایی یادآور شد: باید با اخذ جرایم مالیاتی زمینه ساز کاهش واحد های خالی از سکنه باشد.

    وی با اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی نباید به دنبال کسب درآمدهایی از طریق مالیات و ممیزی باشد گفت: این سازمان باید به دنبال ایجاد توازن در عرضه و تقاضا باشد.

    رئیس اتحادیه املاک کشور خاطرنشان کرد: اخذ مالیات نباید برای آنها درآمد و سوبسیدی باشد بلکه باید رویکردی جهت تعادل بازار باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی