عصر بازار

افتتاح دفتر پست بانک ایران در روستای تیس چابهار و معصومیه اراک

عصر اعتبار- دفتر پست بانک روستای تیس از توابع شهرستان چابهار طی مراسمی و با حضور عبدالطیف شیخ‌زاده بخشدار مرکزی و اردوان صابرملاشاهی رئیس کمیته امداد شهرستان چابهار، نماینده مولوی محمد نورحسنی امام جمعه روستای تیس، مسئولان پست بانک استان سیستان و بلوچستان، اعضای شورا، دهیار و مسئولان محلی این روستا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح دفتر پست بانک ایران در روستای تیس چابهار و معصومیه اراک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، دراین مراسم شیخ‌زاده ضمن قدردانی از حضور موثر این بانک در مناطق مرزی، محروم و روستائی اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیائی روستای تیس و واقع شدن آن در منطقه آزاد تجاری شهرستان چابهار، افتتاح دفتر مذکور خلاء بانکی مردم این روستا را به‌خوبی پوشش داده و آینده درخشانی پیش‌روی خدمت‌رسانی شایسته این دفتر برای هموطنان وجود دارد.
    علی اصغر فروزانخواه مدیرشعب پست بانک استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های مسئولان گفت: رسالت این بانک خدمت رسانی به مردم محروم و نقاط کم برخوردار است و برای انجام این مهم تمام تلاش و توان خود را به‌کار بسته‌اند.
    همچنین دفتر مستقل پست بانک ایران در روستای معصومیه از توابع شهرستان اراک طی مراسمی و با حضور حسین بختیار فرماندار این شهرستان، مسئولان پست بانک استان مرکزی و مسئولان محلی و اهالی این روستا افتتاح گردید که طی آن فرماندار اراک گفت: افتتاح این دفتر قطعاً موجب کاهش ترددهای غیرضرور اهالی منطقه به شهرها و اشتغال‌زائی در منطقه شده و مجموعه‌ فرمانداری حمایت‌همه‌جانبه‌ای از پست بانک ایران دارد.
    گفتنی است: در این مراسم حمید مصلحی مدیرشعب استان مرکزی به تشریح خدمات پست بانک ایران پرداخت و بخشدار معصومیه نیز اظهارداشت: خدمت‌رسانی این بانک در روستاها موجب ارتقاء انگیزه روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی