عصر بازار

بازدید مدیرعامل پست بانک ایران از مدیریت شعب استان اردبیل

عصر اعتبار- مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران به همراه تنی چند از مدیران ستادی از واحدهای ستادی مدیریت شعب استان اردبیل، شعب مرکزی و تازه‌میدان شهرستان اردبیل و دفاترخدمات بانکی سرعین و سلطان‌آباد بازدید و طی مراسمی شاپور ابری را به سمت سرپرست مدیریت شعب پست بانک استان اردبیل معرفی کرد.

بازدید مدیرعامل پست بانک ایران از مدیریت شعب استان اردبیل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، مهندس فرحی در این بازدیدها ضمن گفتگو با هریک از کارکنان و تأکید بر استاندارسازی چیدمان شعب و دفاتر اظهارداشت: باتوجه به پویائی و توان مجموعه همکاران استان انتظار داریم منابع لازم با تلاش‌های مضاعف جذب شود تا بتوانیم تسهیلات اشتغال‌زائی بیشتری به هموطنان پرداخت کنیم.
    وی درجریان این بازدیدها ضمن گفتگو با خبرنگاران رسانه‌ها تصریح کرد: بیش از 14 هزار شعبه و دفتر خدمات‌بانکی پست بانک ایران درسطح کشور خدمت‌رسانی می‌کند و درحال حاضر یارانه 6/1 میلیون روستائی توسط این بانک پرداخت می‌شود.
    فرحی با اشاره به اینکه بیش از 30 نوع خدمت بانکی اعم از؛ افتتاح انواع حساب‌های جاری و قرض‌الحسنه، سپرده‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، پرداخت حقوق و سود سهام شرکت‌ها، دریافت وجوه قبوض مصرفی و پرداخت تسهیلات و وام ازدواج توسط این بانک در روستاها ارائه می‌شود افزود: تلاش ما این است که خدمات متنوع بانکی از جمله تسهیلات خرد اشتغال‌زائی را به هموطنان ارائه تا بتوانیم دغدغه مالی و بانکی آنان را مرتفع سازیم.
    وی عنوان کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم اینترنتی و خدمات ICT در 25 هزار روستا، سعی می‌کنیم زمینه بهره‌مندی ساکنان آن از خدمات پست بانک ایران را نیز فراهم سازیم تا در تأمین مالی و تقویت مسائل اقتصادی روستائیان مؤثر باشیم.
    مدیرعامل پست بانک ایران ضرورت تأمین مالی بخش‌های مختلف را در ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی لازم دانست و افزود: این بانک با تجهیزمنابع خود و تفاهم نامه با صندوق توسعه ملی، آماده پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی است.
    فرحی با تأکید کرد: باتوجه به فعالیت 350 شعبه و دفتر خدمات بانکی درسطح استان، بایستی زمینه توسعه و تنوع خدمات را افزایش دهیم.
    وی تصریح کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ منعقده با دانشگاه آزاد اسلامی تا نیمه مهرماه سال جاری به بیش از 6 هزار دانشجوی این دانشگاه تا سقف 100 میلیون ریال تسهیلات ازدواج پرداخت خواهیم کرد.
    همچنین فرحی درجلسه معارفه ابری که جواد زنجانی فرماندار اردبیل نیز حضور داشت ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بهروز دادخواه مدیرپیشین استان اردبیل گفت: خوشبختانه مجموعه بانک توانمندی‌های لازم را برای خدمت‌رسانی به هموطنان دارد اما باید تلاش کنیم کیفیت خدمات را ارتقاء داده و رضایت مشتریان را بیش از پیش فراهم سازیم.
    وی با اشاره به ظرفیت خوب استان اردبیل برای ارتقاء شاخص‌های بانکی بر نظارت بیشتر و ایجاد محیط سالم و حمایت از کارکنان زحمتکش تأکید کرد و خواستار انجام برنامه‌ریزی‌های مستمر برای بهبود وضعیت و پیشرفت امور شد.
    شیردل نیز در این جلسه اظهارداشت: پست بانک ایران با توجه به رسالتی که دارد توانسته است به اهداف خود برسد و علیرغم مواجه با مشکلات گذشته، درسال جاری عملکرد خوبی داشته و مسیر حرکتی آن روبه رشد می‌باشد.
    مدیرامور شعب و توسعه بازار تصریح کرد: ارتقاء شاخص‌ها بیانگر عملکرد خوب استان اردبیل است اما انتظار داریم از ظرفیت‌های موجود استفاده بهتری شود.
    شهرکی‌کیا هم در ادامه این جلسه تصریح کرد: نقش و جایگاه حراست صیانت از بانک، کارکنان و دارائی‌هائی بانک‌ است و رویکرد ما، حراستی اخلاق‌گرا، پاسخگو، تصمیم‌ساز و اثرگذار است و براین اساس توجه به مسائل اخلاقی را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ایم.
    وی افزود: برنامه‌های دفتر مرکزی حراست براساس این چهارمحور انجام می‌شود و برهمین مبنا مسیر حرکت بانک به سمت ارتقاء و پیشرفت است.
    محمدرضا حسنلو سرپرست اداره‌کل امور شعب نیز در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد خوب استان بر ارتقاء شاخص‌ها برای تحقق EPS بانک تأکید کرد.
    همچنین در این جلسه دادخواه، گزارشی از عملکرد پست بانک استان در زمان تصدی خود ارائه و سپس ابری سرپرست جدید این استان ضمن تقدیر از حسن اعتماد مسئولان بانک به وی به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و گفت: پست بانک ایران طلایه‌دار حمایت از مناطق محروم و بازوی دولت در توسعه روستاهاست و این مهم را درپرداخت یارانه‌ها و ارائه خدمات متنوع بانکی به خوبی اثبات کرد.
    ابری ارتقاء کمی و کیفی خدمات، ارتقاء بهره‌وری، تحقق هدف سپرده‌ای، کنترل نقدینگی، رعایت شاخص منابع و مصارف، کاهش مطالبات معوق، ارتقاء درجه‌های شعب و دفاترخدمات بانکی را از مهمترین برنامه‌های خود برشمرد.
    گفتنی است: مدیرعامل پست بانک ایران و هیأت همراه وی در جریان این سفر، نشستی نیز با مجید خدابخش استاندار اردبیل برگزار کردند که طی آن فرحی ضمن تشریح خدمات بانک، خواستار حمایت مجموعه استانداری از این بانک مردمی و خدمت‌رسان شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی