عصر بازار

ساختمان مدیریت منطقه و شعبه مرکزی بانک حکمت ایرانیان کرمانشاه افتتاح شد

عصر اعتبار- شعبه مرکزی کرمانشاه و ساختمان جدید مدیریت شعب استانهای کرمانشاه ، کردستان و ایلام با حضور معاونت های امور بانکی و بین الملل و همچنین مدیریت های حراست ، بازرسی و روابط عمومی به همراه جمعی از فرماندهان ارشد ارتش جهموری اسلامی ایران در منطقه افتتاح شد.

ساختمان مدیریت منطقه و شعبه مرکزی بانک حکمت ایرانیان کرمانشاه افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، در این مراسم  جلیل بی نظیر معاونت امور بانکی بانک حکمت ایرانیان  ضمن تقدیر از  مدیریت و کارکنان در تجهیز و آماده سازی شعبه مرکزی و ساختمان جدید مدیریت منطقه کرمانشاه به راهکارهای جذب منابع ارزان قیمت  در سطح شعب اشاره کرد و افزود:  امیدواریم همکاران محترم در سطح منطقه ، جذب منابع ارزان قیمت را در راستای پیشبرد اهداف بانک سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

    وی خاطرنشان ساخت : بهترین و اثربخش ترین تبلیغات برای بانک حکمت ایرانیان ، نحوه تعامل ، پاسخگویی و خدمت رسانی شایسته همگی شما به مشتریان است . چراکه این امر سبب خواهد شد تا مشتری راضی از شعبه خارج شود و دیگران را نیز به سمت بانک سوق دهد .

    معاون امور بانکی بانک حکمت ایرانیان با تاکید بر نقش کارکنان یک شعبه در موفقیت مجموعه بانک تصریح کرد : کارکنان شعبه در پیشانی بانک قرار دارند و در حقیقت اولین حلقه وصل مشتری با بانک را تشکیل می دهند، حال اگر یک کارمند شعبه با دانش و مهارت و انگیزه بالای خود بتواند این ارتباط دو سویه را با عموم مشتریان  به خوبی برقرار سازد،آنگاه مجموعه بانک موفق خواهد شد .

    وی در پایان نیز با  آرزوی موفقیت برای همه کارکنان شعبه مرکزی کرمانشاه به ظرفیت های بالای این منطقه در راستای جذب منابع و سرمایه گذاری اشاره کرد .

    در پایان این مراسم به رسم یادبود از همکاران و مشتریانی که در مسابقه بانک حکمت ایرانیان برنده شده بودند قدردانی به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی