عصر بازار

فرماندار اردبیل:

پست بانک ایران کارائی بالائی در اشتغال‌زائی و کمک به روستاها و مناطق محروم دارد

عصر اعتبار- جواد زنجانی فرماندار شهرستان اردبیل در مراسم معارفه شاپور ابری سرپرست جدید مدیرشعب استان اردبیل که با حضور مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران برگزار شد گفت: این بانک کارائی بالائی در اشتغال‌زائی و کمک به روستاها و مناطق محروم دارد و نماینده دولت در این مناطق است.

پست بانک ایران کارائی بالائی در اشتغال‌زائی و کمک به روستاها و مناطق محروم دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، وی تصریح کرد: نام پست‌بانک ایران نامی آشنا و دلنشین برای روستائیان است و خدمات آن نیز زبانزد همه است.
    زنجانی تصریح کرد:‌ پست بانک‌ایران در زمینه اشتغال‌زائی و پرداخت وام‌های ازدواج قرض‌الحسنه عملکرد بسیار خوبی داشته است اما انتظار داریم حمایت‌های آن از جوانان بیشتر شود.
    مهندس فرحی نیز گفت: پست بانک ایران ضمن ایجاد اشتغال مستقیم از طریق بکارگیری کارگزاران دردفاترخدمات بانکی توانسته است با پرداخت تسهیلات برای توسعه کسب‌و‌کارهای خرد و متوسط بصورت غیرمستقیم در امر اشتغال‌زائی هم سهیم باشد.
    وی وجه تمایز این بانک با سایر بانک‌ها را گستردگی سطح تماس آن و بهره‌گیری از زیرساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه‌های وابسته دانست و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه دولت اعتماد خوبی به این بانک دارد و برند پست‌بانک‌ایران در نقاط روستائی به‌خوبی شناخته شده و نشان از اعتماد مردم به این بانک است.
    فرحی ابراز امیدواری کرد: با توجه به عاملیت صندوق توسعه ملی در بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه ICT کشور
    آمادگی لازم برای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زائی را داریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی