عصر بازار

پروژه راه اندازی نظام پیشنهادات شرکت بیمه دی کلید خورد

عصر اعتبار- مشاور برنامه ریزی راهبردی مدیر عامل از اجرای پروژه استقرار نظام پیشنهادات خبر داد.

پروژه راه اندازی نظام پیشنهادات شرکت بیمه دی کلید خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، مینا رنجبر فرد مشاور مدیرعامل با اعلام این خبر گفت: شرکت بیمه دی با اعتقاد به لزوم بهره گیری نظام مند از تواناییهای فکری و خلاقیت سرمایه انسانی در اداره شرکت، اقدام به استقرار نظام پیشنهادها نموده تا از این طریق بتواند کارکنان شرکت را در جهت فعالیتهای بهبود جویی و پویا سازی محیط کار هدایت نموده و موجبات رشد فکری و شکوفایی استعدادها را فراهم آورد.
    وی در توضیح مزایای طرح نظام پیشنهادات افزود: نظام پیشنهادات دارای نتایج و فواید بسیار زیادی می باشد که مهم ترین آنها عبارتند از ایجاد امکان شناسایی کارکنان خوش فکر، خلاق، جستجوگر و ممتاز در شرکت؛ همسو نمودن منافع فردی کارکنان با منافع سازمانی؛ ایجاد و تقویت روحیه کار گروهی و تیمی؛ ایجاد اشتیاق به یادگیری، مطالعه، آموزش و تحقیقات در کارکنان جهت یافتن فرصتهای بهبود و ارائه پیشنهاد و موارد دیگر.
    مشاور مدیرعامل ضمن اشاره به تشکیل کمیته پیشنهادات تصریح کرد: طی یک ماه اخیر، پس از دستور مدیرعامل محترم مبنی بر ضرورت تسریع در استقرار نظام پیشنهادات، کمیته ای به نام کمیته نظام پیشنهادات شکل گرفت که هدف آن طراحی و استقرار نظام پیشنهادات می باشد. این کمیته تا کنون 4 جلسه تشکیل داده است که خروجی آن بررسی نظام پیشنهادات در برخی از شرکت های بیمه ای، تدوین بخش هایی از دستورالعمل نظام پیشنهادات و همچنین بررسی قابلیت های نرم افزاری مورد نیاز برای استقرار این نظام بوده است. با توجه به پیشرفت کار تا کنون و حجم اقدامات باقیمانده، پیش بینی می شود که اتمام این پروژه حدود 4 ماه به طول انجامد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی