عصر بازار

تقدیر از مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان

عصر اعتبار- مراسم پایانی نخستین جشنواره و همایش ملی نقش کشاورزی و تامین مالی طرح ها در تحقق اقتصاد مقاوتی که در تالار اندیشه دانشگاه اصفهان و با حضور مدیران، مقامات استان، فعالان اقتصادی و اساتید و دانشجویان برگزار شد با تقدیر از مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به کار خود پایان داد . همچنین در این مراسم کارشناسان بانک حکمت ایرانیان در بخش مقالات این جشنواره خوش درخشیدند .

تقدیر از مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دراین مراسم دکتر علی قنبری معاون وزیر جهادکشاورزی و مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ،حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، مطالبی درخصوص اقتصاد مقاومتی و نقش کالاهای استراتژیک در مقاوم شدن  اقتصاد بیان نمودند.

    بر اساس این گزارش در پایان این مراسم از دکتر عسکرزاده ، مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان به دلیل حمایت در راستای محقق شدن اهداف اقتصاد مقاوتی از شرکت ها و تولید کنندگان کشاورزی در استان اصفهان از طریق اعطای تسهیلات و خدمات مالی و بانکی، با اهدای لوح و نشان برتر همایش تقدیر شد که محمد کلانتری ، مدیریت شعب منطقه اصفهان به نمایندگی از ایشان لوح تقدیر را از دست معاون وزیر جهاد کشاورزی دریافت کرد.

    مقالات کارشناسان بانک حکمت ایرانیان برتر شدند

    لازم به ذکر است در این همایش مقالات مهران حبیب زادگان، رییس شعبه شهید کشوری اصفهان با موضوع بررسی راهکارهای بانک حکمت ایرانیان در توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی و مقاله الهام مهدوی بانکدار اجرایی شعبه مسجد سید اصفهان جزو مقالات برتر و برگزیده همایش انتخاب و از آنان نیز در مراسم پایانی تقدیر گردید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی