عصر بازار

محمد کلانتری مدیریت بانک حکمت ایرانیان:

مشتریان ، بهترین سفیران ما در جامعه هستند

عصر اعتبار- جلسه هم افزایی روسای شعب منطقه اصفهان در راستای نیل به اهداف کلان بانک حکمت ایرانیان در مدیریت منطقه اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر منطقه ، روسای شعب و کارکنان منطقه برگزار شد .

مشتریان ، بهترین سفیران ما در جامعه هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، در ابتدای این جلسه  محمد کلانتری مدیریت منطقه اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری ،پیرامون شش محور کلی  جذب منابع ، مصرف منابع و ارائه تسهیلات مطمئن، رعایت اخلاق ، رعایت نظم وانضباط اداری، رعایت مسائل امنیتی و آموزش همکاران در شعبه صحبت کرد .

    وی در این جلسه ضمن تشکر از زحمات رؤسای شعب و سایر همکاران که درجهت پیشرفت بانک تلاش می‌کنند به بررسی نقاط قوت و ضعف ، سود و زیان و وضعیت منابع تک تک شعب با توجه به اهداف ابلاغی پرداخت و با ارائه توصیه های لازم در جهت دستیابی به اهداف منابع و سود آوری شعب  تلاش جدی و مستمر همه کارکنان را خواستار شد .

    وی با تاکید بر اهمیت بحث بازاریابی در بانکهای خصوصی ادامه داد: تنها نباید به موقعیت‌های اطراف شعب اکتفا  کرد و بایستی در سطح استان به دنبال مشتری رفت و با  ارائه خدمات ویژه او را به خود وفادار کرد و در زمینه سودآوری نیز از فرصت های موجود  با پرداخت تسهیلات مناسب استفاده نمود.

    ایشان با تاکید بر آموزش همکاران در شعب  خواهان برگزاری جلسات منظم هفتگی توسط روسای شعب جهت آموزش نکات لازم و بخشنامه های بانک و مسائل امنیتی با سایرهمکاران شعبه شد تا همکاران بتوانند با اطلاعات به روز، راحت‌تر و بهتر با مشتری تعامل برقرار کنند .

    کلانتری در ادامه خاطر نشان ساخت :  اخلاق بسیار مهم است و باید در مقابل هر رفتار مشتری با ادب و اخلاق  رفتار کرد ، چراکه مشتریان سفیران ما در جامعه هستند و ما نباید بگذاریم مشتری ناراضی شعبه را ترک کند، حتی اگر کاری نتوانستیم برای او انجام دهیم ، باید اخلاق را رعایت کنیم ، زیرا همه انسان‌ها نیازمند احترام هستند و بازخورد و نتیجه ادب و احترام به خود فرد منعکس شود.

    در پایان جلسه، رؤسای شعب نیز با مطرح کردن نقطه نظرات و مشکلات خود، راهنمایی و رهنمون های لازم را دریافت کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو